دله آلی ، بکام مدل 2018 نمی‌شود!

دله آلی ، بکام مدل 2018 نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه" ، گرت ساوت‌گیت به بازیکنانش هشدار داده و گفته که در جام جهانی ممکن است یک بازیکن بعد از بازبینی ویدیویی و مشخص شدن خطای خشن‌اش، از بازی اخراج شود.او بی‌تردید به بازیکنانی مانند آلی فکر می‌کرده است.این هافبک با وجود استعداد بالایی که دارد، کمی خشن است. آن مشت پنهان او به شکم کلودیو یاکوب از وست‌بروم باعث شد سه فصل قبل سه بازی محروم شود و رقابت بر سر قهرمانی را از دست بدهد.او سال پیش هم خطای بسیار خشنی روی برشت دژاگره از خنت انجام داد. داوران بازی آن صحنه را دیدند و او اخراج و سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد.


آلی می‌گوید: «در جام جهانی، داوران و کمک‌داوران در سطح خیلی بالایی خواهند بود و شما باید حواستان به این موضوع باشد. این یعنی باید تمرکز خود را حفظ کنید و نمی‌توانید کارهای احمقانه انجام دهید و اگر این کارها را بکنید باید از اشتباهاتتان درس بگیرید اما فکر نمی‌کنم که بازیکنان در روسیه کارهای بدی انجام دهند. اگر این کارها را بکنند، با تاوانش روبه‌رو خواهند شد و این تقصیر خود آنها خواهد بود.»


انگلیس در جام جهانی خاطره خوبی از کارت‌های قرمز ندارد. در سال 1998 دیوید بکام و در سال 2006 وین رونی اخراج شدند. آلی می‌گوید کاری نخواهد کرد که اخراج شود: «همه چیز تحت کنترل است. هر بازی با بازی‌های دیگر فرق دارد و شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی قرار است روی دهد اما این چیزی نیست که من حالا نگرانش باشم. من خودم خواهم بود، همانطور که همیشه بوده‌ام. می‌خواهم با شور و شوق بازی کنم. می‌خواهم در هر بازی با اشتیاق فراوان به میدان بروم و البته اشتباهاتی هم مرتکب شده‌ام. شما باید اشتباه کنید تا از آنها درس بگیرید،و اگر به سابقه من نگاه کنید می‌بینید که بی‌تردید از اشتباهاتم درس گرفته‌ام.


می‌دانم زمانی که بازی می‌کنید، تمرکزتان روی این است که تا جای ممکن به تیم کمک کنید و نمی‌خواهید شرایطی فراهم کنید که تیم را به خطر بیندازد و باعث باخت تیمتان شود. زمانی که در تیم ملی بازی می‌کنید چنین کاری را انجام نمی‌دهید. برای من موضوعات بسیار بیشتری هست که باید روی آنها تمرکز کنم.»


یک نکته کلیدی می‌تواند سبک بازی انگلیس باشد. ساوت گیت، آلی را به پست مرکزی‌تری برده تا از خلاقیت او استفاده کند و این عملکرد این بازیکن 22ساله را بهتر کرده است.
او مقابل نیجریه در بازی تدارکاتی ماقبل آخر انگلیس پیش از جام جهانی خوش درخشید.آلی می‌گوید: «این پست برای من جدید نبود. در ام‌کی دانز هم در این پست بازی می‌کردم و تنها زمانی که به تاتنهام رفتم به پست شماره 10 نقل مکان کردم. هرچند زمانی که پیراهن سه‌شیر را به تن می‌کنید، هر جا که نیاز باشد باید بازی کنید. بله، چالش‌های بسیار متفاوتی پیش روی شما قرار می‌گیرد اما تضمینی نیست که به من بازی برسد. بازیکنان بزرگ بسیاری در تیم گرت وجود دارند و او می‌تواند از بین آنها انتخاب کند.»


او حتی در ماه مارس در دو بازی تدارکاتی تیم در ترکیب حضور نداشت.یک گزارش حاکی از آن بود که ساوت‌گیت از رفتار آلی روی نیمکت در جریان شکست مقابل هلند در آمستردام راضی نبود. او در بازی با هلند به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت اما برابر ایتالیا یک دقیقه هم بازی نکرد.آلی می‌گوید: «من که نگران نبودم. فقط ناراحت بودم که بازی نمی‌کنم. من باید اطمینان حاصل کنم که در بهترین شرایط ممکن باشم تا مربی در صورت لزوم بتواند من را انتخاب کند. شما همیشه در اوج نیستید اما مهم این بود که من با اشتیاق به تیم برگشتم. من یکی از افراد پرشماری هستم که دوست دارند در تیم باشند.»