عکس/ حمله تخم مرغی به کوتینیو در تمرین برزیل!

عکس/ حمله تخم مرغی به کوتینیو در تمرین برزیل!

سایت رسمی فوتبالی -اگر دنبال دليلى ميگرديد تا ببينيد برزيل فشار زياد جام جهانى را حس نميكند، جشن تولد كوتينيو در تمرين اين تيم را مشاهده كنيد.


در حالى كه بازيكنان در گرماى زياد سوچى تمرين مى كردند، بازيكنان برزيل تصميم گرفتند به مناسبت تولد كوتينيو، روى او تخم مرغ و ارد بريزند. اين حركت يك رسم در كشور برزيل است. نيمار و ژسوس اين كار را شروع كردند، نيمار ارد را روى سر و صورت كوتينيو خالى كرد و ژسوس تخم مرغ ها را روى سر او شكاند و كارى از دست كوتينيو ساخته نبود و تمام هم تيمى هاى او جمع شدند و با خنده تخم مرغ ها را روى سر او مى شکستند. 


در ادامه همه روى سر هم ريختند و به يكديگر تخم مرغ پرتاب مى كردند و نشان دادن كه جو تمرين برزيل فوق العاده خوب است و بازيكنان با روحيه بالا پا به اين مسابقات خواهند گذاشت.نيمار كسى كه رهبر برزيل براى تصاحب ششمين قهرمانى جهان خواد بود، در تمرين روز گذشته اين تيم فوق العاده سرحال بود و اين نشان مى دهد اماده ى جام جهانى است. 


نيمار در بازى مقابل مارسى مصدوم شد و زمانى كه با برانكارد از زمين خارج شد، همه فكر مى كردند او جام جهانى را از دست خواهد داد، اما او با قدرت برگشت و در بازى تداركاتى مقابل كرواسى و اتريش يك گل به ثمر رساند. او در تمرين با هواداران خوش و بش كرد و با هم تيمى هاى خود شوخى مى كرد و اين نشان مى دهد او با روحيه بالايى وارد جام جهانى مى شود.