بارسلونا سه بازیکن را در جام جهانی زیر نظر می‌گیرد

بارسلونا سه بازیکن را در جام جهانی زیر نظر می‌گیرد

سایت رسمی فوتبالی - اگر بارسا مى خواهد رئال را در اروپا شكست بدهد، نياز به خريد چند بازيكن خوب دارد. بعد از فصل موفق ٢٠١٧/١٨ كه تا روز هاى پايانى ليگ بدون شكست بودند و قهرمان جام حذفى هم شدند، بارسلونا با نيم نگاهى به جام جهانى آماده ى فصل بعد مى شود.


به گزارش فوتبالی، بازيكنان زيادى در دنياى فوتبال، پس از درخشش در يك فصل با ارقام بالايى به تيم هاى ديگر مى پيوندند. بارسلونا به دنبال اين است تا چند بازيكن تراز اول را به خدمت بگيرد و بتواند در فصل آينده چمپيونزليگ قهرمان بشود. 


٣ بازيكنى كه بارسا بايد در جام جهانى زير نظر داشته باشد؛


١- دله على

دله على با نمايش فوق العاده خوب خود در چند فصل اخير، خود را به جمع با استعداد ترين بازيكنان ليگ انگليس رسانده است، او يكى از مهم ترين بازيكنان تاتنهام است و با اختلاف كمى نسبت به هرى كين دومين بازيكن برتر تيمش است و به قيمت او هر فصل افزوده مى شود.

بارسا بعد از خداحافظى اينيستا به كسى نياز دارد تا جاى او را پر بكند و على كسى است كه مى تواند اين كار را انجام بدهد. على جايزه بهترين بازيكن جوان ليگ انگليس را در دو فصل اول حضورش با تاتنهام دريافت كرد و خودش را در تركسب اين تيم قرار داده است. 

على در اين فصل ليگ انگليس ١٠ گل ساخت و موفق شد ٩ گل به ثمر برساند و با در نظر گرفتن آن كه او به بارسلونا برود و در كنار مسى و سوارز بازى بكند، اين اعداد بيشتر خواهند شد.

اين هافبك انگليسى، در حال حاضر ٦٠٠٠٠ پوند دستمزد هفتگى دارد ولى بارسا مى تواند با يك پيشنهاد بهتر او را به خدمت بگيرد.


٢- لوكاس هرناندز

بارسلونا يكى از بهترين مدافعين كنارى جهان جوردى آلبا را در اختيار دارد اما بازيكن خوب ديگرى در اين پست ندارد. لوكاس دينيه كه با مبلغ ١٦.٥ ميليون يورو از پاريس به بارسلونا آمد اما فرصت زيادى براى بازى كردن پيدا نكرد. او تنها ١٢ بار به ميدان رفت و عملكرد خوبى نداشت، حتى در ليست تيم ملى فرانسه نيز حضور ندارد. 

اما در آن سمت لوكاس هرناندز فصل فوق العاده خوبى را با اتلتيكو مادريد پشت سر گذاشت و قهرمان ليگ اروپا شدند. لوكاس مى تواند در پست دفاع وسط هم بازى بكند و اين به استعداد او مى افزايد. او احتمالا در پست دفاع كنارى در جام جهانى بازى خواهد كرد و در صورتى كه عملكرد خوبى از خود نشان بدهد، پيشنهاد هاى زيادى خواهد داشت.


٣- تيمو ورنر

او يك مهاجم فوق العاده خوبى است و باشگاهاى زيادى خواهان به خدمت گرفتن او هستند، بارسا نياز دارد تا به اين ليست اضافه شود. 

ورنر در اين فصل ١٣ گل به ثمر رساند در حالى كه فصل قبل تر ٢١ گل به ثمر رسانده بود. ورنر يك مهاجم تمام كننده است و سبك بازى او به بارسلونا مى خورد، او در هوا زياد خوب نيست اما آن قدر روى زمين خوب كار مى كند كه نيازى به خوب بودن روى هوا ندارد. 

در حالى كه دمبله بالا و پايين دارد و هميشه نمى تواند خوب بازى بكند، بارسا مى تواند مسى را در سمت راست، سوارز را در سمت چپ و ورنر را وسط قرار دهد و يكى از بهترين خط حمله هاى دنيا را بسازد. 

ورنر در جام جهانى حضور خواهد داشت و ارزو دارد بتواند به كشورش كمك بكند. قيمت ورنر حدود ٨٠ ميليون پوند تخمين زده شده است. 

4125