الجزایری ها: ایران تیمی منسجم و قدرتمند دارد

الجزایری ها: ایران تیمی منسجم و قدرتمند دارد

وب سایت فوتبالی -  اهالی فوتبال الجزایر در گفت و گو با ایرنا تاکید کردند تیم ملی ایران بسیار منسجم و قدرتمند است و با توجه به تفاوت سبک فوتبال ایران و مغرب و شرایط حاکم ، مسابقه امروز میان تیم های ملی دو کشور برای هر دو تیم بسیار سخت، حساس و سرنوشت ساز است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا ، اهالی فوتبال الجزایر با بیان اینکه دو تیم قدرتمند اسپانیا و پرتغال در این گروه حضور دارند، پیش بینی کردند مسابقات نفس گیری در این گروه برگزار شود.
«فیصل شریف» خبرنگار پیشکسوت ورزشی و کارشناس فوتبال الجزایری گفت، این مسابقه میان دو تیم با سبک های مختلف برگزار می شود و برای هر دو تیم مسابقه دشواری خواهد بود.
فیصل افزود، تیم ملی ایران با قدرت و شایستگی به اینجا رسیده و نخستین تیم آسیایی بود که به جام جهانی فوتبال راه یافت، تیم منسجم و کاملی است اما سوال اینجاست تا چه اندازه می تواند به پیروزی های خود ادامه دهد و موفق می شود خود را به چه مرحله ای برساند.
وی در مورد تیم ملی مغرب نیز گفت، این تیم از جمله قدرتمندترین تیم های عربی است ، از دو سال پیش این تیم شاهد تحولات مثبتی بوده و این باعث شد بتواند به جام جهانی راه یابد.
از سوی دیگر فوتبال دوستان الجزایری در میدان 'البرید المرکزی ' الجزیره نیز در گفت و گو با ایرنا تاکید کردند، امروز دیداری سخت برای هر دو تیم خواهد بود.
موسی 30 ساله گفت، دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و الجزایر را دیدم، با توجه به روش بازی و سبک فوتبال دو تیم ایران و مغرب ، باید گفت، هر دو تیم بازی سختی پیش روی دارند اما اگر تیم ملی ایران پیروز میدان باشد، در دیدارهای آینده نیز با روحیه بالاتری بازی خواهد کرد و شانس بیشتری برای صعود از این مرحله خواهد داشت زیرا سرمربی ایران، سبک بازی پرتغالی ها و اسپانیایی ها را خوب می شناسد اما به نظر من ایران و مغرب این دیدار را با نتیجه مساوی به پایان می رسانند.
از سوی دیگر فوتبالدوستان الجزایری در خصوص دیدار روز گذشته روسیه با عربستان ، با ابراز شادی از شکست سنگین عربستان از روسیه، تاکید کردند این حق سعودی ها بود شکست بخورند و آن ها تاوان سیاست هایشان را در میدان فوتبال در روسیه پس دادند .
الجزایری ها در شبکه های اجتماعی نیز از شکست عربستان ابراز شادمانی کرده بودند ، کاربری به نام ' صالح' در فیس بوک نوشت،عربستان با نتیجه پنج بر صفر از روسیه شکست خورد.این حق عربستان بود پنج گل دریافت کند ،عربستان در یمن نقش مخربی دارد.
یکی دیگر از الجزایری ها نیز نوشت، من الجزایری هستم اما زمانی که مغرب با تیمی بازی کند، من خود را مغربی می دانم و آن را تشویق می کنم، وقتی تونس با تیمی بازی کند، خود را تونسی می دانم و تونس را تشویق می کنم اما وقتی عربستان با روسیه بازی کرد، من خود را روسی می دانستم و روسیه را تشویق می کردم.
تیم ملی الجزایر موفق به راه یافتن به جام جهانی روسیه نشد و در نتیجه الجزایری ها علاقه زیادی به دنبال کردن همه مسابقات جام جهانی از خود نشان نمی دهند.
تیم های ملی فوتبال ایران و معرب امروز جمعه ساعت 19:30 به وقت تهران به مصاف هم می روند.
'آشیل' گربه پیشگوی معروف روسی، پیروزی تیم ایران مقابل مغرب را پیشگویی کرده است.