رویای ما خلق تاریخ در فوتبال ایران است

رویای ما خلق تاریخ در فوتبال ایران است

به گزارش "ورزش سه" اوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز تیم ملی رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و گفت: ما حالمان از برد مقابل مراکش خوب است و خوشحالیم که بازی اول، کارمان را خوب انجام دادیم. البته این هدف در زمان کوتاه انجام نگرفته و از سال 2015 پیگیر این برد بودیم و آرزو و رویای ما این بوده و هنوز هم دنبالش می کنیم تا به دور دوم صعود کنیم و به جاهای بالاتر برسیم.


وی در ادامه تصریح کرد: مطمئنا انرژی های خوب و تاثیرگذار مردم ایران به ما منتقل شد و همه آن را حس کردیم و از این موضوع خوشحالیم. البته آقای کی‌روش یک جمله معروف دارند و آن این است که ما وظیفه داریم پیراهن ایران را بالاترین جایگاه قرار دهیم و سعی کنیم باعث خوشحالی مردم خوب ایران شویم.


دستیار کی‌روش در خصوص بازی ایران مقابل دو غول اروپایی بیان کرد:


مطمئنا شناخت آقای کی روش از دو سرمربی پرتغال و اسپانیا به ما خیلی کمک خواهد کرد ولی باید بازیکنان ما بدانند و مطلع باشند که هر دو تیم توانایی های فنی شان برای اجرای کارهایشان بالاست  و بازیکنان ما باید برای این دو بازی آماده باشند.برای همین است که سالیان سال داریم کار می کنیم و همانطور که گفتم رویای ما و تلاش ما این است که قسمتی از تاریخ را در فوتبال ایران خلق کنیم. چیزی که می‌توانم به شما قول بدهم و ضمانت کنم این است که تمام بازیکنان تلاش خودشان را خواهند کرد تا این رویا محقق شود.


او درباره جذابیت‌های فهمیدن صحبت‌های اسپانیایی مربی‌های پرتغال و اسپانیا اذعان کرد: برای ما راحت‌تر خواهد بود. ما با بازیکنانمان فارسی صحبت خواهیم کرد و راحت خواهیم بود اما مطمئنا من نیم‌نگاهی به نیمکت اسپانیا خواهم داشت تا ببینم کادر فنی این تیم چه صحبت‌هایی با بازیکنانش خواهد داشت.