اسکای اسپورت: بیرانوند، بیست و ششمین بازیکن برتر جام جهانی

اسکای اسپورت: بیرانوند، بیست و ششمین بازیکن برتر جام جهانی

سایت رسمی فوتبالی - مهاجم پرتغال، کریستیانو رونالدو، بعد از اتمام اولین دور مرحله گروهی صدرنشین قدرتمندترین بازیکنان جام جهانی از نگاه اسکای اسپورت شد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو موفق شد در جریان دیدار پرتغال و اسپانیا که با نتیجه 3 – 3 به پایان رسید، با گل بی نظیر خود در دقیقه 88 از روی ضربه آزاد، هت تریک کند. 

روسیه نیز در اولین دیدار از دور دوم بازی ها با نتیجه 3 – 1 مصر را شکست داد تا صعود خود به مرحله بعدی مسابقات را تقریبا قطعی کند. اما تنها بازی های دور اول مرحله گروهی در این رده بندی محاسبه شده اند.

هرچند الکساندر گولوین بعد از گلزنی در پیروزی 5 – 0 برابر عربستان سعودی در این فهرست حضور دارد. دنیس چریشف، وینگر ویارئال، نیز با دو گلی که به ثمر رساند در این جدول رتبه چهارم را در اختیار دارد.

لوییس سوارز سه موقعیت گلزنی عالی در دیدار برابر مصر در روز جمعه داشت اما هم تیمی او خوزه خیمنز موفق شد با گلزنی خود سه امتیاز را برای کشورش به ارمغان بیاورد و در رده سوم نیز قرار بگیرد. 

اکساندر کلاروف، دفاع سابق منچسترسیتی، توانست با یک ضربه آزاد خیره کننده در ابتدای نیمه دوم باعث پیروزی 1 – 0 صربستان در برابر کاستاریکا شود. 

گیلرمو اوچوا نیز با رکورد 9 دریافت در پیروزی غیر منتظره 1 – 0 تیمش در برابر آلمان توانست نام خود را در این لیست به ثبت برساند.

در گروه جی، بلژیک توانست 3 – 0 پاناما را از سر راه بردارد که دو گل این پیروزی را روملو لوکاکو به ثمر رساند. هری کین نیز موفق شد در پیروزی 2 – 1 انگلیس در برابر تونس در وقت اضافه دبل کند.

دیه گو کاستا و ناچو از اسپانیا نیز توانستند بعد از تساوی 3 – 3 تیمشان در برابر پرتغال با گل های این دو بازیکن ( دبل کاستا ) در بین 10 نفر برتر جام در دور اول قرار بگیرند.

در انگلیس هری کین بیشترین امتیاز را به دست آورد و بعد از او مگویر، تریپیر، دله علی و هندرسون قرار گرفتند.

رده بندی قدرتمندترین بازیکنان بر اساس عملکرد بازیکنان در تمام مسابقات با بررسی 32 آمار متفاوت از هر بازیکن انجام می گیرد. در جدول زیر قدرتمندترین بازیکنان کل رقابت ها و قدرتمندترین بازیکن هر کشور معرفی شده است.

این رده بندی بعد از پایان هر دور از رقابت ها به روز رسانی می شود. 

4125