واکنش تند کوارشما به حرف‌های کی‌روش

واکنش تند کوارشما به حرف‌های کی‌روش

وبسایت رسمی فوتبالی- درگیری لفظی کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران به درگیری با مربیان وطنی خلاصه نمی شود بلکه این روزها مربی پرتغالی با هموطنانش هم درگیر است!

به گزارش فوتبالی، در پایان بازی پرتغال و ایران، کوارشما زننده یکی از گلهای بازی از رفتار کی روش انتقاد کرد و گفت که این مربی باید بیشتر به هموطنانش احترام می گذاشته است. کی روش نیز جواب این بازیکن را داد و گفت که مربیان قبلی وی در رده های باشگاهی از او دل خوشی ندارند.

کوارشما در صفحه اینستاگرامش تصویری منتشر کرده که در آن یک نفر از او در مورد کی روش می پرسد و او در جوابش می گوید که باید ساکت شود چرا که پرتغال حالا روی بازی حساس مقابل اروگوئه تمرکز دارد.زننده گل پرتغال مقابل ایران در صفحه اینستاگرامش نوشته است:"به آسیب دیدن و اذیت شدن در دوران زندگی ام عادت کرده ام. شاید این باعث شده نیرومندتر شوم و ادم بهتری باشم.پاسخم به این آسیب ها همیشه این بوده که جدی تر و سخت تر تلاش کنم تا به جایی که آرزویش را داشته ام برسم. می دانم که از کجا آمده ام، چگونه به این جا رسیده ام، کجا می خواهم بروم و کجا نمی خواهم بروم. الان می خواهم در کنار دوستانم و تیم باشم . می گویند که در مسیرت ممکن است الاغ ها لگد بیاندازند و کولی ها مزاحمت ایجاد کنند  اما هرگز صدای الاغ ها به آسمان نخواهد رسید. حالا اجازه بدهید بازی کنیم، از تیم ملی حمایت کنید تا مقابل اروگوئه پیروز شویم."