چرا اروگوئه‌ای ها از رونالدو متنفرند؟

چرا اروگوئه‌ای ها از رونالدو متنفرند؟

وبسایت رسمی فوتبالی - رسانه های اروگوئه پیش از دیدار تیم ملی این کشور با پرتغال در مرحله یک هشتم جام جهانی گزارشی از میزان نفرت مردم این کشور از رونالدو منتشر کردند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو و تیم ملی پرتغال برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روز شنبه به مصاف اروگوئه می‌روند و اوانسیون مطلبی درباره رونالدو نوشت که با وجود تحسین او به عنوان بهترین ورزشکار تاریخ فوتبال انتقادات زیادی را نیز روانه کرده است.

مطلب این طور آغاز می‌شود: " مردم اروگوئه هرگز از هیچ انسانی به اندازه کریستیانو رونالدو متنفر نبودند. او در اروگوئه به دنیا نیامده اما ویژگی های اخلاقی او بسیار شبیه به مردم این کشور است. او بسیار ازخودراضی، مغرور و خودشیفته است و و رفتارهای غیر ورزشی زیادی صرفا به دلیل رونالدو بودن دارد و ما مردم اروگوئه از هر رفتار او متنفریم. 

هرچند نمی‌توانیم استعداد ذاتی او در حمله را انکار کنیم که او را با تمام بازیکنان دیگر متفاوت کرده است.

او همچنین یک بازیکن خاص است که استعدادی شبیه به او کمتر در دنیای فوتبال دیده شده است. او نمونه بارزی از تلاش و پشتکار برای به دست آوردن چیزی است که بشر در طی سال‌ها می‌خواسته به آن برسد. ما به همین دلیل نیز از او نفرت داریم. ما آنقدر از او نفرت داریم که او را تحسین می کنیم.

ما به قدری از رونالدو نفرت داریم که ترجیح می دهیم لبخند یک آرژانتینی را ببینیم. حتی پیش از پیوستن سوارز به بارسلونا، مردم ترجیح می دادند که در دیدار بین این تیم و رئال مادرید مسی پیروز میدان باشد.

تصویر رونالدو در شادی پس از گل، ژست او که می‌گوید من اینجا هستم، حالت صورت او که می‌گوید آنها نمیتوانند بدون من زندگی کنند، فریاد او بعد از پریدن و برگشتن روی زمین... هربار حتی در بازی پلی استیشن ما را عصبانی میکند. و ما نمی توانیم از تماشای او دست برداریم.

نباید فراموش کرد که فرودگاه و جزیره مادیرا که اون در آنجا به دنیا آمده نام او را با خود دارند. 

کریستیانو در فرودگاه این کشور نیز حضور دارد و وقتی هواپیماها در آنجا فرود می‌آیند اگر مسافران کمی دقت کنند می‌توانند چهره او را تشخیص دهند.

در ترمینال مجسمه‌ای از صورت او قرار دارد. هرچند چندان شبیه به او نیست و باید با یک مجسمه شبیه‌تر عوض شود.

همچنان کریستیانو رونالدو حق دارد، او بهترین فوتبالیست تاریخ است و هربار فکر میکنیم که دوران او به پایان رسیده، بهتر از قبل بازی می گردد. 

این که رونالدوی واقعی برزیلی است یک دروغ است... به همین دلیل است که ما از او متنفریم و به همین دلیل است که او را دوست داریم.

ما می‌دانیم که او خطری جدی است و نمی‌توانیم انگار کنیم که او می‌تواند ما را از جام جهانی حذف کند و روبروی جایگاهی که پر از تماشاگران اروگوئه ای است خوشحالی کند. به همین دلیل است که مجبوریم پیروز باشیم. "