یوونتوس در رویای خرید رونالدو

یوونتوس در رویای خرید رونالدو

سایت رسمی فوتبالی - به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، رونالدو پیشنهاد ۲۶.۷ میلیون یورویی برای ماندن در رئال مادرید را رد کرده است.اما موضوع فقط این نیست بلکه حالا یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن پسر طلایی برنابئو است.

به گزارش فوتبالی، مدیر برنامه رونالدو، مندس، در حال بررسی کردن پیشنهاداتی است که می‌تواند جهان فوتبال را تغییر دهد. 

ستاره تیم پرتغال شب گذشته با شکست برابر اروگوئه به همراه تیمش از جام جهانی حذف شد.بسیاری از منابع پس از صحبت‌های رونالدو در فینال لیگ قهرمانان اروپا مدعی خروج او از رئال مادرید شدند.پاریسن ژرمن و منچستریونایتد مذاکرات جدی با مندس داشتند.اما به نظر می‌رسد با قطعی شدن انتقال ژائو کانسلو از سویا به یووه، مندس پیشنهاد این باشگاه را رد کند.

بانوی پیر ۷ بار متوالی قهرمان سری آ شده اما نتوانسته در فتح لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد‌.توتو اسپورت مدعی شده است که همه چیز برای پیوستن رونالدو به لیگ برتر ایتالیا آماده است.هدف اصلی آنها در این تابستان به خدمت گرفتن میلینکوویچ، هافبک لاتزیو است که مذاکراتی با منچستر یونایتد نیز انجام داده است.

اگر لاتزیو قیمتی بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای این بازیکن صربستانی درخواست کند پس از آن یوونتوس در پی به خدمت گرفتن یک اسطوره جهانی خواهد رفت.

لازم به ذکر است که توتواسپورت پیش از این نیز اخبار اشتباهی را درباره بازار نقل و انتقالات منتشر کرده بود و منبع مورد اعتماد نیست.

4125