پیشنهادات جذاب به امیری شایعه است یا واقعیت؟

پیشنهادات جذاب به امیری شایعه است یا واقعیت؟

وب سایت فوتبالی- هافبک – مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس هر روز با اخباری مبنی بر پیشنهادات تازه از سوی باشگاه های بزرگ مواجه می شود. 

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرورزشی، این پیشنهادات تا حدی جذاب و پرطمطراق هستند که می تواند هر بازیکنی را هوایی کند آن هم در شرایطی که پرسپولیسی ها نیازمند ادامه همکاری با وحید امیری در فصل آینده هستند و نمی توانند به راحتی، این بازیکن را از دست بدهند.

با این حال، یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس ماجرای جالبی برای مان نقل کرد: «ما هم نمی دانیم این مسائلی که در مورد امیری گفته می شود، تا چه حد به واقعیت ها نزدیک است. از یک سو، امیری قبل از اینکه به جام جهانی برود، هم به گرشاسبی و هم به برانکو قول داده بود در پرسپولیس می ماند و از طرف دیگر، حالا که به ایران برگشته، جواب تلفن ما را نمی دهد. سمت دیگر نیز، مدیربرنامه هایش است که هر وقت با او تماس می گیریم، به ما می گوید وحید می خواهد استراحت کند و فعلا قصد تصمیم گیری ندارد. ما هم مانده ایم که چطور می شود در عرض ۱۰ روز، از لالیگا، بوندس لیگا، سوپرلیگ ترکیه، لیگ چین، لیگ برتر انگلیس و حتی سری آ ایتالیا برای وحید امیری پیشنهاد بیاید! خودمان هم نمی دانیم این پیشنهادات، واقعیت دارد یا فقط در حد شایعه است...»

به نظر می رسد با توجه به آن چه خواندید، نمی توان روی اخباری که این روزها در فضای مجازی در مورد پیشنهادات به امیری می بینیم، خوش بین باشیم. حداقل اینکه تعداد پیشنهادات، آن طور نیست که در کانال های خبری می خوانیم.