همه گزینه‌های نیمکت اسپانیا؛ از انریکه تا امری و روبرتو مارتینز

همه گزینه‌های نیمکت اسپانیا؛ از انریکه تا امری و روبرتو مارتینز

سایت رسمی فوتبالی - پس از حذف اسپانیا از جام جهانی طبیعی است که فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال تغییر و تحول به خصوص در کادر فنی باشد.

به گزارش فوتبالی، لوئیز روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از تصمیم ناگهانی و شگفت انگیز خود در مورد اخراج لوپتگی، به صورت موقت از هیرو استفاده کرد اما حالا طبیعی است که پس از ناکامی در جام جهانی کادر فنی بهتری را برای تیم آماده کند.

در حال حاضر اصلی ترین گزینه هدای تیم ملی اسپانیا کیکه سانچز فلورس است. این مربی مادریدی در تیمهای مختلف اسپانیا و انگلیس فعالیت کرده، در حال حاضر بدون تیم است و می تواند کارش را به زودی آغاز کند. لوئیز انریکه سرمربی سابق بارسلونا دیگر گزینه است که عملا از حضور در تیم ملی استقبال کرده است. میشل، مربی سابق المپیاکوس، مارسی و سویا دیگر گزینه است هر چند که پاکو خمز و کیکه ستین هم می توانند دیگر گزینه ها باشند .

رافا بنیتز، اونای امری و مارسلینو گارسیا می توانند دیگر گزینه ها باشند اما هر سه آنها با باشگاه هایشان یعنی نیوکاسل، آرسنال و والنسیا قرارداد دارند. روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی بلژیک نیز می تواند یکی دیگر از گزینه های تیم ملی اسپانیا باشد.