رقابت پنهان انگلیس و فرانسه در جام جهانی!

رقابت پنهان انگلیس و فرانسه در جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی های مرحله یک هشتم نهایی، سه شیرها 2 امتیاز بیشتر از فرانسه داشتند اما باتوجه به پیروزی فرانسه برابر آرژانتین و تساوی کلمبیا و انگلستان، حالا خروس ها بالاتر از تیم ملی انگلستان قرار دارند.

در جدول تمام ادوار جام جهانی، فرانسه اکنون سومین تیم برتر اروپایی است و پس از این تیم، انگلستان و اسپانیا حضور دارند و به نظر می رسد رقابت خروس ها و سه شیرها ادامه دار خواهد بود. این دو تیم هر کدام 15 بار حضور در جام جهانی را تجربه کرده اند اما فرانسه 66 بازی (سه بازی بیشتر از انگلیس) انجام داده و این را می توان نشانه موفقیت های بیشتر این تیم قلمداد کرد.

البته در میانگین امتیاز بر حسب بازی، انگلستان جلوتر است. آن ها آمار 1.66 و فرانسوی ها 1.60 امتیاز در هر مسابقه را به ثبت رسانده اند. اما در تعداد پیروزی کفه ترازو به نفع نماینده آبی پوش اروپا سنگینی می کند و فرانسه 3 پیروزی بیشتر از انگلیس دارد.

آقای گل خروس ها ژست فونتین با 13 گل است و برای سه شیرها گری لینه کر 10 گل به ثمر رسانده و هیچ بعید نیست به زودی هری کین به رکورد او برسد.

حال شاگردان ساوت گیت امیدوارند همچنان در جام جهانی باقی بمانند و به این رقابت جالب با فرانسه ادامه دهند. در آن طرف، کار برای تیم دشان بسیار سخت تر است چرا که آن ها باید ابتدا اروگوئه را از پیش رو بردارند و سپس به مصاف برنده بلژیک و برزیل بروند.