اوسترشوند تیمی برای نماندن!

اوسترشوند تیمی برای نماندن!

به گزارش "ورزش سه"، با این حال، با شروع فصل جدید، اوضاع برای آنها خیلی خوب پیش نرفته و پس از اینکه گراهام پاتر، سرمربی تیم که از سال 2011 در این تیم حضور داشت، سوئد را به مقصد ولز ترک کرد و هدایت سوانسی را برعهده گرفت، شرایط به کلی عوض شده است.


پس از جدایی پاتر، اوسترشوند بازیکنانی مثل سوتیریوس پاپاگیانوپولوس را به کپنهاگن فروخته و کن سما نیز احتمالا راهی واتفورد خواهد شد. حالا شایعات در مورد جدایی سامان قدوس نیز افزایش یافته و حال یون پرسون، فوتبالیست سابق سوئدی و کارشناس فوتبال، در این رابطه نظرات خود را بیان کرد.


او گفت:" مطمئنا این تغییرات روی تیم تاثیر می‌گذارد. آنها هماهنگی گذشته را نخواهند داشت. حتی اگر تلاش برای تقویت تیم انجام شود، مثل قبل نخواهد شد. از این به بعد آنها یک تیم معمولی خواهند بود در میانه جدول و این چیزیست که می‌توان از اوسترشوند انتظار داشت. فکر می‌کردیم بهترین فصل پیش روی آنها باشد و امیدوار بودیم که روند خوبشان ادامه پیدا کند.


اگر قدوس هم برود، فکر می‌کنید جدایی کدامیک بیشترین ضربه را می‌زند؟


به نظرم مربی بزرگترین ضرر اوسترشوند خواهد بود. پاتر سال‌های موفقی در اینجا سپری کرد. بازیکنان آمدند و رفتند و می‌توانید بپرسید که سما و قدوس پیش از پاتر کجا بودند. آنها احتمالا جای دیگری پیشرفت می‌کردند ولی انقدر شناخته شده نمی‌شدند. در هر صورت فکر می‌کنم مربی وزنه سنگین تری نسبت به دیگر بازیکنانی که رفتند خواهد بود.


آینده اوسترشوند در این فصل؟


آنها را تنها می‌توان بر اساس شرایط فعلی قضاوت کرد و به نظرم فصل خوبی نداشته اند. اگر قدوس هم برود، آنها با مربی کار خواهند کرد که شاید خیلی به او اعتماد نکنند و این موضوع تاثیرگذار خواهد بود."