به گزارش "ورزش سه" فوق ستارهی پرتغالی تیم رئال مادرید که این روزها به واسطه انتقالش به باشگاه یوونتوس ایتالیا در صدر اخبار رسانهها قرار گرفته، حالا با انتشار خبر بازی در رئالیتی شو فیس بوک هم بیشتر مطالب سایتهای خارجی را منعطف به خود کرده است.
فیس بوک، یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی در دنیا است که مخاطبان زیادی را به خود میبیند و حالا برای 13 قسمت بازی در پروژهاش به رونالدو پیشنهاد 10 میلیون یورویی داده است.
فیس بوک قصد دارد این برنامه را در قسمت ویدئو خود منتشر کرده و از آن رونمایی کند. طبق اخبار رسیده کمپانی متعلق به تام بریدی، فوتبالیست معروف آمریکایی پشت ساخت این شو قرار دارد. رونالدو با 120 میلیون طرفدار یکی از محبوبترین ورزشکاران جهان محسوب میشود و به همین دلیل سوژه اصلی قرار گرفته است.