پسر زیدان راهی لیگ دسته دو اسپانیا شد

پسر زیدان راهی لیگ دسته دو اسپانیا شد

سایت رسمی فوتبالی - انزو زیدان به صورت قرضی از رئال مادرید به رایو ماخاداهوندا پیوست.

این هافبک 23 ساله که پسر سرمربی سابق رئال مادرید، زین الدین زیدان، است. زیدان موفق شد در ماه می سومین قهرمانی پیاپی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را برای این تیم به دست آورد.

انزو در سال 2004 و در 9 سالگی به آکادمی جوانان رئال مادرید پیوست و از سال 2011 با تیم اول تمرین می کرد و اولین بازی خود برای این تیم را در کوپا دل ری انجام داد.

او در هر دوتیم بی و سی رئال مادرید بازیکن ثابت بود و دو بار به مدت کوتاهی به صورت قرضی به آلاوز و لوزان رفت. 

باشگاه ماخاداهوندا با انتشار بیانیه ای رو سایت خود اعلام کرد: " بعد از هفته ها مذاکره و با وجود پیشنهادات دیگری از اسپانیا و کشورهای خارجی، انزو زیدان برای یک فصل به باشگاه سی اف رایو ماخاداهوندا پیوست. این انتقال در راستای اهداف باشگاه برای آینده و برنامه های ورزشی که در چند سال پیش رو گسترش خواهند یافت، انجام شد. همه اعضا تلاش زیادی برای توافق بر سر این انتقال قرضی یک ساله کردند. صحبت های آنتونیو ایریوندو، سرمربی تیم، نیز تاثیر بسیاری بر متقاعد کردن این بازیکن درباره اهمیتش برای این تیم و رشد حرفه ای که او می تواند در این فصل به دست بیاورد، داشت. "

ماخاداهوندا که کمی دورتر از پایتخت اسپانیا قرار دارد، برای اولین بار به سگوندا آ رسیده و این فصل در واندا متروپولیتانو به میدا می رود. آنها با اتلتیکو مادرید توافق کرده اند که کارهای ورزشگاه خود را به زودی به پایان برسانند.

این بازیکن زیر 19 سال تیم ملی فرانسه افکار بزرگی دارد. پدر او نیز یکی از بزرگترین نمادهای عصر مدرن در برنابئو است. او به عنوان سرمربی مادرید را در مدت دو سال و نیم حضور خود به سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا رساند. به عنوان بازیکن نیز گل او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 02 – 2001 در برابر لورکوزن یکی از بهترین گل های تاریخ این رقابت ها به شمار می رود.