شوخی اسطوره لیورپول با شکیری

شوخی اسطوره لیورپول با شکیری

سایت رسمی فوتبالی - جیمی کرگر بعد از پیوستن ژردان شکیری، بازیکن تیم ملی سوییس به لیورپول، با انتشاری پیامی با او شوخی کرد.

شکیری روز جمعه به طور رسمی با بند فسخ قرارداد 13 میلیون پوندی که با استوک داشت، به لیورپول پیوست. او از تعطیلات بعد از جام جهانی برگشت تا تست های پزشکی خود را تکمیل کردی و قراردادی 5 ساله در مرسی ساید امضا کند.

این بازیکن 26 ساله بعد از نبی کیتا و فابینیو، سومین یار جدید تیم یورگن کلوپ است که پیراهن شماره 23 را بر تن خواهد کرد. پیش از این شماره 23 در اختیار امره جان بود که ماه گذشته به یوونتوس پیوست.

این شماره همچنین به این  دلیل که روزگاری متعلق به رابی فولر بوده معروف است. این بازیکن در سال 1966 شماره خود را تغییر داد و شماره 9 را بر تن کرد. کرگر نیز در زمان طولانی حضور خود در لیورپول با همین شماره به میدان می رفت.

دومین بازیکن برتر در تعداد بازی های لیورپول با انتشار پستی درباره بازیکن جدید با شماره 23، شکیری، اظهار نظر کرد.

او زیر عکسی از شکیری که به پیراهن جدیدش اشاره می کند، نوشت: " به اندازه من با شماره 23 گلزنی کن و یک معامله خوب خواهی شد! مواظب آن باش شک! "

این مدافع تنها 5 بار در 737 بازی که بین سال های 1997 تا 2013 برای لیورپول در تمام رقابت ها به میدان رفت،گلزنی کرد و آخرین گل او در سال 2008 به ثمر رسید.

او در نیمه زمین خودی فعال بود و کاری کرد که هواداران بارها به او واکنش نشان دادند. او به همراه مارتین اسکرتل، مدافع سابق لیورپول، با 7 گل به خودی در رده دوم بیشتری گل به خودی های تاریخ لیگ برتر قرار دارد.

تنها بازیکنی که از او بیشتر گل به خودی زده است دفاع وسط سابق اورتون، منچسترسیتی، استون ویلا و کوئینز پارک رنجرز، ریچارد دان، است که 10 بار دروازه تیم خود را باز کرد. 

کرگر کمی بعد باز هم با شکیری شوخی کرد. او عکسی از خود در کنار رینگ بوکس با مردی که می توان گفت از نظر فیزیکی کمی شبیه به شکیری بود منتشر کرد و زیر آن نوشت: " خوشحالم از اینکه به تست های پزشکی شکیری کمک می کنم. به نظر من که خوب است! "