هافبک بارسلونا در راه آرسنال

هافبک بارسلونا در راه آرسنال

سایت رسمی فوتبالی - آندره گومز از سال ۲۰۱۶ که از والنسیا به بارسلونا پیوست دوران موفقیت‌آمیزی را در این تیم سپری نکرده است.

او در ۲ فصل حضور خود در این تیم تنها در ۴۴ بازی در لالیگا به میدان رفته است.

ارنستو والورده او را در لیست بازیکنان مورد نیاز خود قرار داد اما مدیران باشگاه قصد دارند تا این بازیکن ۳۵ میلیون پوندی را به فروش برسانند.

بر اساس گزارش سایت بت استار ممکن است این بازیکن به شمال لندن منتقل شود.

یان مارمیون به استاراسپرت گفت: " آندره گومز هافبک بارسلونا ممکن است این تابستان به لیگ برتر منتقل شود چرا که هر سه باشگاه لندنی خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن پرتغالی هستند. شانس آرسنال برای به خدمت گرفتن این بازیکن بسیار بیشتر است و آنها قصد دارند خط حمله خود را برای فصل جدید تقویت کنند. رقیب جدی آنها تیم لندنی، تاتنهام، است که خواهان این بازیکن ۲۴ ساله است. البته تیم بارسلونا قصد دارد که آندره گومز را وارد معامله انگولو کانته از چلسی به این باشگاه کند. در نتیجه چلسی نیز ممکن است مقصد بعدی این بازیکن باشد. در عین والنسیا نیز یکی از باشگاه‌هایی است که قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد. "

تاتنهام در ماه ژانویه برای به خدمت گرفتن این بازیکن بسیار مشتاق بود اما از آن زمان تا به حال اشتیاق این تیم کمتر شده است.

گومز درباره فصل پیش گفت: " شش ماه اول فصل خوب بود اما بعد همه چیز تغییر کرد. شاید این کلمه درستی نباشد اما همه چیز تبدیل به جهنم شد چرا که من فشار را بیشتر از قبل احساس می‌کردم. من مشکلی با فشار ندارم اما فشار روی خودم را نمی‌توانم تحمل کنم. احساس خوبی در طول بازی‌ها ندارم. "

گومز به دلیل فصل ناموفق خود در بارسلونا نتوانست به تیم ملی پرتغال برای جام جهانی راه پیدا کند.