زیدان چه بازیکنانی را برای یوونتوس می‌خرد؟

زیدان چه بازیکنانی را برای یوونتوس می‌خرد؟

سایت رسمی فوتبالی - اگر زیدان مدیر ورزشی یوونتوس شود، چه انتقالاتی در این تیم صورت خواهد گرفت؟

زین الدین زیدان، سرمربی اسبق کهکشانی های مادرید، با اعلام اینکه هدایت تیمی را برعهده نخواهد گرفت از این تیم جدا شد. اما به گزارش خبرگزاریها توافقات لازم برای پیوستن وی به یوونتوس به عنوان مدیرورزشی به دست آمده است.به نظر می رسد خبر رسمی چند روز پس از معارفه رونالدو اعلام شود. اما چه تغییراتی در باشگاه رخ خواهد داد اگر زیدان مدیر ورزشی شود؟

بازیکنانی که به یوونتوس میپیوندند:

در این لیست، نام 3 بازیکن از لیگ جزیره به چشم میخورد. نخست دفاع راست اسپانیایی آرسنال، هکتور بیرین. این انتقال بعید به نظر نمی رسد و خود بازیکن هم مشکل مالی ندارد. گزینه دوم بانوی پیر بازهم بازیکنی اسپانیایی در خط حمله می باشد. آلوارو موراتا. چلسی به جذب هیگواین علاقه مند است و بانوی پیر هم خاطرات خوشی با مهاجم جوان اسبق خود دارد. گزینه آخر، آنتونی مارسیال فرانسوی خواهد بود. بازیکنی که شایعات حضورش در تورین از مدت ها قبل به گوش میرسید اما باشگاه منچستر یونایتد علاقه ای به فروش این استعداد فرانسوی ندارد و کار یوونتوس برای جذب این بازیکن سخت به نظر می رسد. هدف بعدی انتقالات این تیم، مارکو وراتی هافبک ریزنقش و ایتالیایی پاریس سن ژرمن می باشد. الکساندر گولوین نیز در میان گزینه ها موجود است که یوونتوس برای جذب او باید با چلسی رقابت کند.

بازیکنانی که از یوونتوس می روند:

به دنبال امضای قرارداد با رونالدو، به نظر می رسد گزینه های خروجی این تیم بیشتر از ورودی ها باشند. گنزالو هیگواین که چلسی و میلان را مشتری خود میبیند. دفاع چپ برزیلی این تیم، الکس ساندرو که انتقالش به جمع شیاطین سرخ محتمل به نظر می رسد. ماریو مانزوکیچ و پائولو دیبالا هم از گزینه های خروج به شمار می روند.