هافبک یوونتوس در مسیر جدایی؟

هافبک یوونتوس در مسیر جدایی؟

سایت رسمی فوتبالی - کالچومرکاتو به خبرهایی دست یافته که نشان می دهد مدیر برنامه های جدید میرالم پیانیچ برای جدایی این بازیکن از یوونتوس در این تابستان اصرار دارد و این در حالی است که این بازیکن قصد دارد در بانوی پیر بماند.

به گزارش فوتبالی، پیانیچ یکی از مهم ترین بازیکنان یوونتوس از زمان پیوستن به این تیم در سال 2016 از باشگاه رم بوده است. او در 44 بازی در تمامی رقابت ها در فصل گذشته برای این تیم به میدان رفت و 7 گل به ثمر رساند.

فابرزیو رومانو از کالچومرکاتو دریافته که مدیر برنامه های جدید پیانیچ، فالی رمضانی، می خواهد که این بازیکن بوسنیایی در این تابستان یوونتوس را ترک کند و به یکی از پیشنهادات بارسلونا، چلسی و منچسترسیتی پاسخ مثبت دهد.

این بازیکن علاقه دارد که در این تیم بماند و می داند که باشگاه قصد دارد که در این تابستان قرارداد بهترین با او به امضا برساند.

باشگاه نیز علاقه ای به فروش او در این تابستان ندارد و در این پنجره نقل و انتقالات او را در دسترس سایر تیم ها قرار نداده است. ماسیمیلیانو آلگری به پیانیچ به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم نگاه می کند اما اگر قراردادی بالغ بر 80 میلیون یورو برای پیانیچ برسد ممکن است شرایط تغییر کند. در این صورت باشگاه باید دستمزد 8 میلیون یورویی در هر فصل به او پیشنهاد کند.