سرمربی لستر: اشمایکل هیچ پیشنهادی ندارد

سرمربی لستر: اشمایکل هیچ پیشنهادی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر گفته شده بود که چلسی به جذب کسپر اشمایکل ابراز تمایل کرده. دروازه‌بانی که فصل پیش در لستر درخشان ظاهر شده بود و به باشگاهش کمک کرده بود در لیگ برتر جزیره مقام نهم را بدست آورد.


پوئل که این فصل هم سکان هدایت لستر را به دست خواهد داشت مصمم است دروازه‌بان 31ساله‌ی دانمارکی تیم خود را نگه دارد.  



پوئل گفت:" این شایعات برای من ناراحت‌کننده نیست. البته کسپر برای ما بازیکن فوق‌العاده مهمی است. او در جام جهانی هم خیلی موفق ظاهر شده. ما به کسپر احتیاج داریم. او با شخصیت و عملکرد خوبش و با نمایش‌های کم فراز و نشیبی که دارد یکی از ستونهای تیم ما است ".


وقتی از پوئل پرسیده می‌شود که آیا لستر برای جذب اشمایکل پسر پیشنهادی دریافت کرده یا نه، او می‌گوید " نه، از این بابت هیچ مشکلی نیست. البته در حال حاضر گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد ولی اینها همه طبیعی است".


البته اشمایکل این فصل در لستر با یک رقیب روبرو خواهد شد چرا که دنی وارد دروازه‌بان ذخیره‌ی لیورپول اخیراً به لستر منتقل شده است. پوئل درباره‌ی این موضوع گفت:" به نظر من وارد می‌تواند رقابت را افزایش دهد و گزینه‌های بیشتری در اختیار سرمربی بگذارد. وجود رقابت بین بازیکنهای تیم در پست‌های مختلف مزیت است و می‌تواند شور و شوق آنها را افزایش دهد".