رسانه‌های برزیلی: تیته ماندگار است

رسانه‌های برزیلی: تیته ماندگار است

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس ادعای مطبوعات ورزشی در برزیل درحالیکه قرارداد تیته با فدراسیون فوتبال برزیل در پایان ماه جاری میلادی منقضی خواهد شد ولی او به زودی قراردادش را تا جام جهانی 2022 تمدید خواهد کرد. به گفته‌ی رسانه‌های برزیلی تنها گفتگو درباره‌ی برخی جزئیات باقی مانده و قرارداد تیته به زودی نهایی خواهد شد. مطبوعات در برزیل اعلام کرده‌اند که تیته و فدراسیون فوتبال برزیل دو روز مشغول بحث و گفتگو درباره‌ی این موضوع بوده‌اند.

ادو گاسپار، مدیر تیم‌ ملی برزیل هم در سمت خود ماندگار خواهد شد. اما کادر پشتیبانی تیم ملی به احتمال زیاد، به شدت کوچک خواهد شد. برزیل در ماه سپتامبر روند آماده‌سازی خود را با سفر به آمریکا آغاز خواهد کرد. سلسائو طبق برنامه قرار است در دو بازی دوستانه در شهر نیوجرسی به مصاف تیم ملی آمریکا رفته و در واشنگتن، با السالوادور دیدار کند.


آزمون دشوار بعدی برای تیته رقابتهای کوپا آمریکا خواهد بود که سال آینده در برزیل برگزار می‌شود. برزیل در سال 2007 قهرمان کوپا آمریکا، قدیمی‌ترین تورنمنت قاره‌ای فوتبال دنیا شده ولی در سه دوره‌ی گذشته نتوانسته حتی به مرحله‌ی نیمه‌نهایی این رقابتها راه یابد.


تیته‌ی 57ساله در سال 2016 سکان هدایت سلسائو را به دست گرفت و درحالیکه تیمش در رقابتهای انتخابی جام جهانی آمریکای جنوبی در جایگاه ششم جدول ایستاده بود، برزیلی‌ها را به صدر جدول رده‌بندی آورد. کارنامه‌ی او در 26 بازی ملی، 20 پیروزی، چهار تساوی و تنها دو شکست بوده است.