ملاقات مدافع تیم ملی با معاون باشگاه ترک/ پورعلی گنجی - ترابزون، مذاکره به صرف شام

ملاقات مدافع تیم ملی با معاون باشگاه ترک/ پورعلی گنجی - ترابزون، مذاکره به صرف شام

وبسایت رسمی فوتبالی- مرتضی پورعلی گنجی دیشب به هتل اسپیناس رفت و با معاون باشگاه ترابزون ملاقات کرد. آنها شام مشترکی خوردند و در ادامه شرایط همکاری را بررسی کردند تا به توافق برسند.

به گزارش فوتبالی، مرتضی پورعلی گنجی بعد از جام جهانی مورد توجه مدیران باشگاه ترابزون اسپور قرار گرفت اما توافقی بین آنها انجام نشد. پورعلی گنجی علاقه داشت تا به لیگ هایی از مرکز و غرب اروپا برود و به همین دلیل پیشنهاد ترابزون را در اولویت قرار نداد.

مدافع وسط 26 ساله تیم ملی ایران، در حالی که بخت خود را برای حضور در لیگ های معتبر آزمایش می کند، مذاکره با مدیران ترابزون را نیز در دستور کار قرار داده. او دیشب به هتل اسپیناس رفت و با معاون باشگاه ترابزون ملاقات کرد. آنها شام مشترکی خوردند و در ادامه شرایط همکاری را بررسی کردند تا به توافق برسند.

معاون باشگاه ترابزون که برای مهیا کردن شرایط انتقال مجید حسینی به تهران آمده بود، با یک تیر دو نشان زد و با پورعلی گنجی هم مذاکره کرد. مدافع سابق السد فعلا به پیشنهاد ترابزون و بازی در لیگ ترکیه پاسخ مثبت نداده. او به معاون این باشگاه گفته: «می روم، با خانواده ام مشورت می کنم و بعد جواب می دهم.» باید ببینیم آیا در نهایت ترابزون و پورعلی گنجی برای همکاری به توافق می رسند یا نه؟