وینیسیوس، تولد یک ستاره در رئال مادرید

وینیسیوس، تولد یک ستاره در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بهار سال گذشته بود که رئال مادرید با پرداخت 45 میلیون یورو به فلامینگو، زودتر از بارسلونا توانست وینیسیوس را به خدمت بگیرد. او به فلامینگو قرض داده شد تا در طول سال بتواند برای تیم اول این باشگاه به میدان رفته و بر تجربیات خود اضافه کند. قرار بود ژانویه 2019 وینیسیوس به رئال مادرید بپیوندد اما او به قدری در فلامینگو خوش درخشید که رئالی ها را مجاب کرد همین تابستان او را از تیم برزیلی جدا کنند.

10 روز از حضور وینیسیوس در تمرینات می گذرد و او در همین مدت اندک نوید تولد یک ستاره جدید را در فوتبال دنیا داده است. کسانی که از نزدیک تمرینات رئال را تماشا کرده اند، اذعان می کنند که وینیسیوس با وجود اینکه تنها 18 سال دارد؛ اما در تمرینات و در حضور ستاره های بزرگسال رئال، غیر قابل مهار نشان داده است.

قدرت و انرژی فراوان جوانی در کنار تکنیک ذاتی و میل به یادگیری او از وینیسیوس یک پدیده در مرز انفجار ساخته است. به ادعای مارکا، تنها چند روز تمرین کافی بود تا به لوپتگی ثابت شود که وینیسیوس قابلیت حضور در تیم اول را دارد و نیاز به قرض دادن او به تیمی دیگر نیست. او معتقد است که اگر وینیسیوس به یادگیری ادامه دهد و کمی صبور باشد، خیلی زود می تواند تبدیل به یکی از ستاره های بزرگ رئال مادرید شود.

در تمرینات کسی قدرت مهار او را ندارد و از یکی دو هفته بعد که تعداد بیشتری از بازیکنان اصلی رئال نیز به تمرینات اضافه می شوند، او این فرصت را خواهد داشت تا هنر خود را به رخ بزرگان باشگاه نیز بکشد. بدون شک بازی های دوستانه رئال در تور آمریکا، بهترین فرصت برای اثبات قابلیت های وینیسیوس خواهد بود.