بحران تیم آمریکایی شواین‌اشتایگر عمیق‌تر شد

بحران تیم آمریکایی شواین‌اشتایگر عمیق‌تر شد

به گزارش ورزش سه، شیکاگوفایر که ستاره‌ی سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ را در ترکیب خود می‌بیند در مقابل اف‌سی تورنتو با نتیجه‌ی 3-0 شکست خورد تا پنجمین شکست پیاپی خود در لیگ MLS را تجربه کند. شیکاگو در کنفرانس شرق لیگ آمریکا برای رسیدن به مرحله‌ی حذفی رقابتها به پنج امتیاز دیگر احتیاج دارد.


شواین‌اشتایگر در بازی دیروز تیمش 90 دقیقه بازی کرد. بازی در ورزشگاه  خانگی تیم کانادایی برگزار می‌شود و تورنتو با گلهای آلتیدور ( دقیقه‌ی 52)، جاناتان اوسوریو ( دقیقه‌ی 72) و سباستین جیوونیکو ( دقیقه‌ی 89 ) بر یاران شواینی پیروز شدند. شیکاگو بازی رفت خود با تورنتو را هم در خانه‌ی خودش با نتیجه‌ی 2-1 با شکست به پایان رسانده بود.


بازی یاران شواینی و تیم اف‌سی تورنتو، در استادیوم خانگی تورنتویی‌ها و با حضور 29هزار تماشاچی برگزار شد.


از سوی دیگر آلفونسو دیویس که بایرن مونیخ چند روز پیش او را جذب کرده دیروز با پیراهن تیم فعلی‌اش ونکوور وایت‌کپز به میدان رفت. این فوتبالیست 17ساله‌ی آمریکایی در جریان پیروزی 4-2 تیمش بر مینه‌سوتا یونایتد دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. دیویس از اولین ژانویه‌ی 2019 به مونیخ رفته و رسماً به بایرن ملحق خواهد شد.


از طرف دیگر در بازی دی‌سی یونایتد و کلرادو رپیدز که با پیروزی 2-1 دی‌سی به پایان رسید، وین رونی کاپیتا سابق تیم ملی انگلیس و بازیکن فعلی دی‌سی یونایتد از ناحیه‌ی بینی دچار شکستگی شد و پزشکان با پنج بخیه توانستند خونریزی صورت او را قطع کنند.