عکس/ هدیه عجیبی که رئال مادرید در آمریکا دریافت کرد

عکس/ هدیه عجیبی که رئال مادرید در آمریکا دریافت کرد

رئال مادرید</span>

ستاره سابق این ورزش و از مقامات فعلی فدراسیون عکسی از این کمربند که لوگو فدراسیون کشتی کج در جلوی آن و لوگوی رئال مادرید در کناره های آن قرار دارد منتشر کرده و نوشت: " بعد از سه قهرمانی پیاپی در اروپا، حالا نوبت رئال مادرید است که مانند یک قهرمانی کشتی کج جشن بگیرد! زنده باد مادرید! "

لوکاس وازکز و دنی کارواخال

این اولین باری نیست که یک تیم فوتبال کمربند قهرمانی کشتی کج را به عنوان هدیه دریافت می کند. این فدراسیون پیش از این کمربند خود را بعد از قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر برای آنها نیز ارسال کرده بود. 

تیم اسپانیایی موفق شد در فینالی که در ورزشگاه ان اس سی الیمپیسکی کیف برگزار شد با گلزنی کریم بنزما و گرت بیل با حساب 3 – 1 لیورپول را شکست دهد و برای سومین بار پیاپی قهرمان اروپا شود.

در ورژن قدیمی لیگ اروپا باشگاه ها موفق شده بودند که سه بار پیاپی قهرمان شوند اما در دوره جدید این رقابت ها که از سال 1992 آغاز شد هیچ تیمی موفق به ثبت چنین رکوردی نشده بود. 

رئال مادرید در فاصله سال های 1956 تا 1960 پنج بار قهرمان این رقابت ها شد. آژاکس نیز در سال های 1971 تا 1973 سه بار این عنوان را از آن خود کرد. بایرن مونیخ نیز این رکورد را در سال های 1974 تا 1976 تکرار کرد. 

رئال مادرید با هدایت زیدان در سال 2017 از عنوان خود دفاع کرد تا تاریخ ساز شود. سومین قهرمانی آنها در سال 2018 باعث تا این مربی و این تیم به قهرمانان بزرگتری تبدیل شوند. 

زیدان بعد از سومین قهرمانی از سمت خود کناره گیری کرد تا هرگز فصلی را بدون جام به پایان نبرده باشد.