تماس رئال مادرید با محمد صلاح و هری کین

تماس رئال مادرید با محمد صلاح و هری کین

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید پس از فروش رونالدو به یوونتوس در آخرین تلاش خود برای جذب یک بازیکن کهکشانی با محمد صلاح و هری کین تماس گرفته است.

این دو بازیکن لیگ برتری به فهرست بازیکنان مورد نظر رئال مادرید شامل ادن هازارد از چلسی و نیمار و امباپه از پی اس جی اضافه شدند.

مقامات این باشگاه علیرغم در اختیار داشتن بودجه ۳۰۰ میلیون پوندی برای نقل و انتقالات نتوانستند هازارد یا نیمار یا امباپه را به خدمت بگیرند.

کین و صلاح فصل گذشته هرکدام به ترتیب ۳۲ و ۳۰ گل برای تیم های خود به ثمر رساندند و می توانند جانشین خوبی برای بازیکنی که در ۴۳۸ مسابقه ۴۵۰ گل برای رئال مادرید به ثمر رساند، باشند.

به گزارش رسانه اسپانیایی، ال پایس، رئال مادرید پس از جدایی رونالدو در ماه گذشته با مدیربرنامه‌های هر دو بازیکن صحبت کرده است. 

محمد صلاح

اما مانند سه بازیکن اصلی مورد نظر رئال مادرید پاسخ این دو نفر نیز منفی بوده و صلاح در نهایت قرارداد خود با لیورپول را نیز تمدید کرد. کاری که کین در ابتدای تابستان با تاتنهام انجام داده بود.

این اتفاق باعث شد تا رئال مادرید گزینه های بسیار کمی برای پر کردن جای خالی ستاره خود داشته باشد و حالا شاید گرت بیل نقش رونالدو را در این تیم ایفا کند.

این بازیکن ۲۹ ساله ولزی علی‌رغم درخواست برای جدایی از این باشگاه در ابتدای تابستان بعد از جدایی زیدان و پیوستن لوپتگی به این تیم شاید نظر خود را تغییر دهد.

بیل در زمان مربیگری زیدان در رئال مادرید چندان فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نمی‌کرد و این آینده این بازیکن را در باشگاه به خطر انداخته بود.

اما حالا با جدایی این مربی فرانسوی و شرایطی که باشگاه دارد شاید برنده ۴ جام قهرمانی اروپا در این تیم ماندگار شود.