سرمربی چلسی سه ماه زمان خواست

سرمربی چلسی سه ماه زمان خواست

سایت رسمی فوتبالی - انتظارات از چلسی تحت هدایت مربی جدید بسیار بالاست اما او تاکید می‌کند که مدتی زمان برای رسیدن به فرم دلخواه این تیم لازم است.

مائوریزیو ساری معتقد است که سه ماه زمان برای تبدیل شدن چلسی به تیمی عالی با این سبک از بازی نیاز است.

آماده سازی پیش فصل آبی‌پوشان لندنی با بازگشت دیرهنگام ادن هازارد، گری کیهیل، میکی باتشوایی، انگولو کانته و اولیویه ژیرو پس از جام جهانی همراه بود.

باتشوایی آخرین بازیکنی بود که در تساوی ۰ - ۰ با لیون در اینترنشنال چمپیونز کاپ در روز سه شنبه حضور نداشت. ساری حس می‌کند دیر کردن بهتر از عدم حضور در اولین بازی این تیم در لیگ برتر برابر هادرسفیلد در روز شنبه است.

ساری بعد از پیروزی ۵ - ۴ چلسی در ضربات پنالتی گفت: " بسیار خوشحالم که می توانم روز چهارشنبه برای اولین بار با تمام بازیکنانم تمرین کنم. ما می‌توانیم در طول دو یا سه ماه آینده به تیمی عالی تبدیل شویم. آنها در طول دو روز گذشته به تمرینات بازگشتند و من فکر کردم بهتر است ۲۵ دقیقه بازی کنند تا تنها زیر نظر مربی بدنسازی به تمرین بپردازند. قطعا باید تلاش کنند. من بسیار خوشحال هستم و بالاخره می‌توانم روز چهارشنبه تمامی بازیکنانم را در تمرین در اختیار داشته باشم. ما تنها سه روز برای آماده شدن تا بازی بعدی فرصت داریم و این بازی برای ما بسیار مهم است. باید تمرین کنیم اما از دو روز قبل تمرینات را در کنار هم شروع کردیم. در طول دو یا سه ماه آینده به تیمی عالی تبدیل خواهیم شد. "

جورجینیو تنها خرید بزرگ چلسی در این تابستان بوده اما انتظار می‌رود خرید بعدی کپا آریزابالاگا باشد. به گزارش سایت گل چلسی قصد دارد بند فسخ ۸۰ میلیون یورویی او را بپردازد.

مائوریزیو ساری

این مجوز انتقال تیبو کورتوا به رئال مادرید را صادر میکند عباس ساری از اظهار نظر درباره بازیکنان ورودی و خروجی چلسی در چند روز آینده خودداری کرد.او اظهار داشت: " من اینجا هستم تا تنها درباره بازی صحبت کنم و اولین سوال درباره کورتوا است. در حال حاضر چیزی نمی‌دانم. باید با باشگاه صحبت کنم و پس از آن همگی با هم تصمیم گیری خواهیم کرد. اگر چیزی درباره کورتوا نمی‌دانم یعنی درباره کپا نیز اطلاعی ندارم. "

ممکن است روبن لوفتوس چیک پس از نمایش خیره کننده خود در کریستال پالاس بتواند در ترکیب اصلی چلسی حضور داشته باشد و ساری به استعدادهای او بسیار باور دارد.

او اضافه کرد: " او بازیکن بسیار بی‌نظیری است. باید از نظر تاکتیکی پیشرفت کند اما این مشکلی ایجاد نمی‌کند. او بسیار جوان است و فکر می‌کنم که می‌تواند بازیکن بسیار مفید باشد. "