پیش‌بازی استقلال-تراکتورسازی؛ رونمایی از ستاره‌ها

پیش‌بازی استقلال-تراکتورسازی؛ رونمایی از ستاره‌ها

سایت رسمی فوتبالی - استقلال و تراکتورسازی بی تردید جذاب ترین و مهمترین بازی هفته سوم لیگ برتر را تشکیل خواهند داد.

به گزارش فوتبالی، اولین بازی مرتضی تبریزی، الحاجی گرو و نویمایر در ترکیب استقلال و حضور احتمالی شجاعی و دژآگه در ترکیب تراکتورسازی باعث شده است که همه دوستداران فوتبال منتظر تماشای جذاب ترین بازی هفته سوم باشند.

شفر و جان توشاک، دو مربی با کارنامه  و با تجربه استقلال و تراکتورسازی قطعا انگیزه زیادی برای کسب اولین پیروزی فصل در هفته سوم دارند. هر دو مربی کارشان را با دو تساوی آغاز کرده اند و پیروزی در این بازی می تواند شروعی برای ماجراجویی هایشان در لیگ هجدهم باشد.

استقلال که در دو بازی اول در فاز هجومی مشکلات عدیده ای داشته و نتوانسته بود با رفتن تیام و جپاروف کنار بیاید حالا با چهره های جدیدی نظیر مرتضی تبریزی و نویمایر امیدوار است که دوباره به بازیهای نمایشی فصل قبل برگردد. تراکتورسازی نیز در دو بازی اولش ان طور که باید و شاید و در حد هزینه هایی که برای خرید مربی و بازیکن کرده ظاهر نشده اما توشاک می خواهد ثابت کند که حضور در تیم بزرگی نظیر رئال مادرید در کارنامه اش بی دلیل نیست. حتی فکر کردن به نامهای حاضر در این بازی هم فوتبالدوستان را به وجد خواهد آورد چه برسد به تماشای این بازی. قطعا هر دو مربی تلاش خواهند کرد تا هواداران را از تماشای یک بازی زیبا مستفیض کنند.

وریا غفوری پس از زدن دو گل در بازی مقابل ذوب آهن قطعا توجه توشاک را به خود جلب کرده و سرمربی ولزی تراکتورسازی مراقب نفوذهای مدافع استقلال خواهد بود. در نقطه مقابل فروزان در ترکیب تراکتورسازی شب بزرگی خواهد داشت و باید مقابل مهاجمان استقلال خودی نشان دهد.

استقلال- تراکتورسازی
جمعه، نوزدهم مرداد 1397، ساعت 20:30
ورزشگاه آزادی
تیم داوری: سیدمهدی سیدعلی، حسین ظهیری، تورج عیوض محمدی