اولین بازی هیگواین برای میلان در استادیوم رئال مادرید

اولین بازی هیگواین برای میلان در استادیوم رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - گونزالو هیگواین امشب اولین بازی خود برای میلان را در دیدار دوستانه برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو انجام خواهد داد.

این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود و آخرین دیدار دوستانه پیش فصل برای هر دو تیم است.

رئال مادرید باید در تاریخ ۲۴ مرداد ماه در دیدار سوپرکاپ اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید برود و اولین دیدار میلان در رقابت‌های سری آ نیز در تاریخ ۲۸ مرداد ماه برابر جنوا برگزار می‌شود.

هیگواین، مهاجم سابق یوونتوس، اولین حضور خود با پیراهن میلان را در دیدار امشب انجام میدهد و انتظار می رود که در کنار سوسو و فابیو بورینی به میدان برود.

مانوئل لوکاتلی از بازیکنان ثابت میلان به شمار می‌آمد اما با امضای قرارداد ۱۲ میلیون یورویی با ساسولو از این تیم جدا شد.

متئو موساکیو، به دلیل محرومیت ماتیا کالدارا از حضور در برابر جنوا، در دفاع میلان قرار خواهد گرفت. گنارو گتوزو و قصد دارد در این دیدار ترکیب ثابت خود را محک بزند.

پپه رینا، ایوان استرینیچ و ایگناسیو به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود و آندره سیلوا نیز به دلیل انجام مذاکراتی برای پیوستن به سویا این تیم را همراهی نخواهد کرد.

رئال مادرید به تازگی تیبو کورتوا را از چلسی به خدمت گرفته و احتمالا در نیمه دوم دقایقی از او استفاده خواهد کرد اما کیلور ناواس دروازه‌بان ثابت این تیم در این دیدار است.

لوکا مودریچ که هدف اصلی اینترمیلان در بازار نقل و انتقالات بود حتی روی نیمکت نیز حضور نخواهد داشت چرا که به تازگی از تعطیلات پس از جام جهانی بازگشته و تنها چند جلسه تمرینی را با تیم انجام داده است.

کاسمیرو و مارسلو و واران نیز احتمالا در این دیدار حضور نخواهند داشت.

ترکیب احتمالی

رئال مادرید: ناواس، کارواخال، ناچو، راموس، رگیون، کروس، سبایوس، ایسکو، بیل، بنزما، آسنسیو

میلان: دوناروما، کالابریا، موساکیو، رومانیولی، رودریگز، کالهانوغلو، بوناونتورا، کسیه، بورینی، هیگواین، سوسو