سایت رسمی فوتبالی - پس از مذاکرات آرسنال با کانال یوتیوب، کانال هواداری باشگاه نیز مجبور به تغییر برند خود شد.
گفته می شود باشگاه آرسنال حالا از این کانال هواداری خواسته که تمام مواردی که حق برند و کپی رایت نام آرسنال را دارند از ویدیوهای آینده خود حذف کند.
این کانال به عنوان اولین کانال هواداری در یوتیوب شناخته می شد و بیش از 820 هزار دنبال کننده دارد. مجری های آن معمولا خود را با نام کلودیو کلود کالگری، تی وای، مستر دی تی، و تروپز معرفی می کردند.
مجری سابق رادیو، رابی لیل، این کانال را راه اندازی کرد که در طول 6 سال کار خود نظرات متفاوت بسیاری را به دنبال داشت.
این کانال گاهی به دلیل پوشش منفی تیم مورد انتقاد قرار می گرفت و این اتفاق در دوران سرمربی قبلی، آرسن ونگر، بسیار رخ می داد.
دفاع راست آرسنال، هکتور بلرین، در ماه فوریه مدعی شد که موفقیت این کانال از شکست تیم سرچشمه می گیرد.
گری نویل نیز در سال 2017 این کانال را خجالت آور خواند. هرچند او کمی بعدتر در یک قسمت حضور پیدا کرد تا درباره نظراتش صحبت کند.
در حالی که هیچکدام از طرفین بیانیه رسمی منتشر نکردند، حساب یوتیوب شبکه هواداری آرسنال به AFTV و در توییتر و اینستاگرام به AFTVMedia تغییر نام داده است.