اونای امری شایعه درگیری با مسوت اوزیل را تکذیب کرد

اونای امری شایعه درگیری با مسوت اوزیل را تکذیب کرد

سایت رسمی فوتبالی - مسوت اوزیل در پیروزی 3 - 1 آرسنال برابر وستهام به دلیل مصدومیت غایب بود.

به گزارش فوتبالی، کمی بعد از اعلام غیبت این بازیکن 29 ساله در این بازی شایعاتی پیرامون درگیری این بازیکن با امری منتشر شد. 

پس از بازی سوالات بسیاری از مربی توپچی ها در این باره شد و او هرگونه درگیری با بازیکن سابق تیم ملی آلمان را تکذیب کرد. 

این مربی اسپانیایی گفت: " ما این هفته به سختی تمرین کرد و بر این بازی متمرکز بودیم. ما می خواستیم در برابر هوادارانمان در خانه پیروز باشیم. من و اوزیل جلسه ای داشتیم و تصمیم گرفتیم که او در این بازی به میدان نرود. او تمرینات را ترک کرد چون مریض بود و می خواست به خانه برود. امروز او این جا بود و من به او گفتم که اگر احساس می کند بهتر است به میدان برود و او حالش بهتر بود و پیش از بازی در کنار تیم حضور داشت. او به شدت مریض بود هیچ مشکلی درباره این بازیکن وجود ندارد. اگر با پزشک تیم صحبت کند می تواند شرایط را بهتر توضیح دهد "

مربی سابق سویا از این پیروزی خوشحال بود و به اسکای گفت: " این سه امتیاز بسیار مهم بود. امروز اتفاقات خوبی در تیم دیدم اما هنوز مواردی برای پیشرفت در تیم وجود دارد. این پیروزی برای هواداران ما نیز بسیار مهم بود. بعد از گل اول تیم و بازیکنان بهتر شدند و بازیکنان تعویضی بسیار موثر بودند. به همین دلیل من خوشحال هستم اما چیزهای هست که باید بهتر شود . تغییرات بیشتری باید اتفاق بیفتد. در رختکن درباره نیمه دوم صحبت کردیم و برای کمک بیشتر با دو هافبک به میدان رفتیم. به توازن احتیاج داریم و در نیمه اول نتوانستیم به آنچه می خواستیم برسیم. ما می دانیم که باید پیشرفت کنیم. این پیروزی اعتماد به نفس لازم را به بازیکنان ما داد. در نیمه اول به آرامش احتیاج داشتیم. بازیکنان به هواداران نشان دادند که ما می خواهیم و می توانیم و در نیمه دوم با توازن پیش رفتیم و پیروز شدیم. ما به مالکیت توپ و ایجاد توزان احتیاج داشتیم که بسیار برای ما مهم بود. "