وعده خطرناک آلیسون به هواداران لیورپول

وعده خطرناک آلیسون به هواداران لیورپول

سایت رسمی فوتبالی - دروازه بان لیورپول، آلیسون، به هواداران لیورپول وعده داده است که همچان ریسک کند و با توپ دریبل بزند. اما اذعان کرده که این کار ممکن است منجر به اشتباه از سوی او گردد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن برزیلی با 67 میلیون پوند در تابستان امسال به لیورپول پیوست و جایگزین لوریس کاریوسی شد که در فینال لیگ قهرمان مرتکب اشتباه شده بود.

بازیکن سابق رم در سه بازی اول خود، در لیگ جزیره تحسین برانگیز ظاهر شده است.

آلیسون تا کنون گلی دریافت نکرده و این در حالی است که لیورپول در صدر جدول لیگ و هم امتیاز با چلسی و واتفورد، قرار گرفته است.

شاگردان کلوپ موفق شدند در بازی یکشنبه در آنفیلد، برایتون را با حساب 1 بر صفر شکست دهند، تک گل بازی به وسیله ضربه هوشمندانه بهترین گل زن فصل گذشته، محمد صلاح به ثمر رسید.

اما علیرغم درخشش بازیکن مصری در جلوی میدان، این آلیسون بود که در آن سوی زمین سرخط اخبار را به خود اختصاص داد.

زمانی که آنتونی ناکهارت، وینگر برایتون در نیمه دوم بازی، در تعقیب توپی از دست رفته بود، آلیسون در مقابل چشمان حیرت زده جمعیت حاضر، با حرکتی سریع و راحت توپ را از بالای سر این بازیکن فرانسوی به حرکت در آورد و توپ را به دفاع سپرد.

این بازیکن 25 ساله که به دلیل خونسردی و جایگیری اش معروف است، وعده داده که از این پس نیز چنین ریسک هایی را در انتهای زمین متحمل شود.

او گفت : "من تمام تلاشم را برای پیشرفت تیم به کار خواهم بست. اگر یک زمانی در موقعیتی خاص نیاز بود تا دریبل کنم، آن کار را با احتیاط انجام خواهم داد. هرچند می تواند بسیار مخاطره آمیز باشد، اما این هم بخشی از بازی است، ما تیمی هستیم که از انتهای زمین بازی سازی را شروع میکند. این بخشی از خصوصیات تیم است. ممکن است اشتباهاتی هم رخ دهد، اما ما در طول هفته به سختی تمرین میکنیم تا در طول مسابقه همه چیز درست پیش برود. خوشبختانه من به تیم کمک میکنم، این یک کار تیمی است. من هم سهم خود را دارم، اما من تنها مسئول کسب کلین شیت ها، نیستم. اگر ما در بازی گلی دریافت نکنیم بسیار به پیروزی نزدیک خواهیم بود چرا که مهاجمان بسیار خوبی داریم. من در این باشگاه احساس بسیار راحتی دارم، محیط بسیار عالی است و همه افراد در جهت موفقیت باشگاه تلاش میکنند. ما نشان داده ایم که چه قابلیت هایی داریم و خوشبختانه می توانیم در کورس قهرمانی بمانیم. لیگ برتر بسیار رقابتی و دشوار است. "

لیورپول در یکشنبه هفته آتی در دیداری خارج از خانه به مصاف لسترسیتی می رود.