احتمال بازگشت ستاره لیون به رئال مادرید

احتمال بازگشت ستاره لیون به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فرانسوی و سویا در مذاکره هستند و گفته می‌شود تا 48 ساعت آینده توافق بین دو طرف نهایی خواهد شد.  اما حالا این امکان وجود دارد که رئال نیز وارد این مجادله شود. تمایل مادرید به بازگرداندن ماریانو اتفاق جدیدی نیست و با 21 گلی که او در فصل گذشته زد، نظر باشگاه سابقش را به خود جلب کرد.

وقتی باشگاه با ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون صحبت کرد، او توضیح داد که قصد دارد ماریانو را راهی لیگ برتر کرده و 70 میلیون یورو از او درآمدزایی کند. مادرید آماده مذاکره است ولی آنها قصد ندارند چنین رقمی را برای مهاجم جوان سابق خود پرداخت کنند، به خصوص اینکه 35 درصد حق فروش او را نیزدر اختیار دارند.

در نهایت ماریانو راهی لیگ برتر نشد و حالا صحبت از سویا به میان آمده که قصد دارد با 30 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد. باشگاه لیون نیز با رئال مادرید تماس گرفته تا آنها را از پیشنهاد سویا مطلع کنند. در صورت فروش ماریانو به سویا، 12 میلیون یورو سهم رئال خواهد بود ولی ممکن است رقم تا 25 میلیون یورو بالا برود. در حال حاضر، پیشنهاد سویا مشخص است و حالا باید دید رئال چه تصمیمی در این رابطه خواهد گرفت.