تاکید پوگبا بر بازگشت منچستریونایتد

تاکید پوگبا بر بازگشت منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبال - پل پوگبا بعد از شکست 3 - 0 برابر تاتنهام که باعث شد تا باشگاه بدترین آغاز خود در لیگ برتر پس از سال 1992 را داشته باشد، تاکید کرد که منچستریونایتد می تواند امتیازات از دست رفته را بازگرداند. 

به گزارش فوتبالی، یونایتد با دو گل لوکاس کورا و ضربه سر هری کین پس از چهار فصل در اولدترافورد به تاتنهام باخت.

این شکست پس از باخت ناامید کننده 3 - 2 هفته گذشته برابر برایتون اتفاق افتاد. 

با توجه به کسب یک پیروزی و دو شکست در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، حالا این تیم بدترین آغاز لیگ برتر پس از فصل 93 - 1992 را تجربه می کند که در همین هفته تنها یک امتیاز کسب کرده بود. 

پوگبا پس از بازی گفت: " فکر می کنم از هر جهت حق ما شکست نبود. اما فوتبال می تواند بی رحم باشد. ما باید امتیازات را بازگردانیم. این کار آسان نیست اما تازه در آغاز فصل هستیم. ترجیح می دهم بد شروع کنم و خوب به پایان ببرم تا اینکه خوب شروع کنم و بد به پایان ببرم. بازی برابر تاتنهام عجیب بود. ما برنامه داشتیم و خوب آغاز کردم و در آخر 3 - 0 شکست خوردیم. این نتیجه شوکه کننده بود. "

پل پوگبا در دیدار برابر تاتنهام

مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی تاکید داشت که یونایتد از نظر استراتژی و تاکتیکی شکست نخورده چرا که نیمه اول بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. 

با ای حال یونایتد نتوانست از فشاری که در نیمه اول وارد کرد بهره ای ببرد و کمی بعد از آغاز نیمه دوم با ضربه سر هری کین دروازه خود را باز شده دید. 

کمتر از سه دقیقه بعد مورا گل دوم را به ثمر رساند و در فاصله شش دقیقه به پایان بازی خودش را دو گله و تاتنهام را سه گله کرد. 

پوگبا ادامه داد: " ما حتی نفهمیدیم چه اتفاقی رخ داد. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما در نیمه دوم ناگهان دو گل دریافت کردیم. گل اول واقعا عجیب بود. ما نفهمیدیم چرا چون بازی در دست ما بود. یک گل، دو گل... ما فشار آوردیم، شانس هایی داشتیم و ناگهان گل سوم را دریافت کردیم. هواداران واقعا از ما حمایت کردند. ما بسیار برای آنها ناراحت هستیم. بسیار ناامیدیم و می خواهیم که عملکرد بهتری داشته باشیم. "