خواسته های عجیب محمد صلاح از فدراسیون فوتبال مصر

خواسته های عجیب محمد صلاح از فدراسیون فوتبال مصر

سایت رسمی فوتبالی - محمد صلاح، ستاره لیورپول، از فدراسیون فوتبال مصر خواسته که اذیت و آزارهای علیه او در روزهای بازی های ملی را متوقف کند.

به گزارش فوتبالی، رابطه صلاح و فدراسیون فوتبال مصر در ماه های اخیر پر از تنش بوده و این بازیکن 26 ساله اخیرا فدراسیون را متهم کرده که واکنشی به شکایت او درباره حق انتشار عکس نشان نمی دهد. 

نگرانی هایی درباره امنیت صلاح پس از بازگشت او به کشورش وجود دارد و وکیل او، رامی عباس عیسی، نامه هایی با درخواست های متفاوت برای این فدراسیون مصر ارسال کرده است. 

عیسی هانی ابوریاض، رییس فدراسیون فوتبال مصر، و سایر اعضای این سازمان را تهدید کرده که دست از حرکات خود بردارند. 

به گزارش سان درخواست های مطرح شده توسط وکیل صلاح شامل حضور صلاح در بازی های ملی با هواپیما و با همراهی دو محافظ شخصی به صورت دائمی است. 

صلاح خواستار حضور در اردوی تیم ملی با محافظ شخصی است

گفته می شود که او به فدراسیون فوتبال مصر گفته که از حضور پرشمار هواداران بیرون هتل صلاح جلوگیری کند، تمامی تماس ها را قطع کند و او را به شرکت در رویدادهای تبلیغاتی وادار نکند.

درواقع عیسی فدراسیون فوتبال مصر را به رفتار خجالت آور و شنیع علیه صلاح متهم کرده است و علت طرح این درخواست ها نیز همین موضوع است.

صلاح در ابتدای این هفته گفته بود: " نامه های من و وکیلم نادیده گرفته می شوند. نمی دانم چرا این اتفاق رخ می دهد. آیا زمان کافی برای پاسخگویی به ما ندارید؟ این طبیعی است که هر فدراسیون فوتبالی برای حل مشکلات بازیکنانش اقدام کند... اما چیزی که من می بینم کاملا خلاف این موضوع است. "

مصر در تاریخ 17 شهریور به مصاف نیجر می رود و باید دید که آیا صلاح در این بازی حضور خواهد داشت یا خیر.