یواخیم لو: به جز ۲ موقعیت هیچ فرصتی به اسکاتلند ندادیم

یواخیم لو: به جز ۲ موقعیت هیچ فرصتی به اسکاتلند ندادیم

یواخیم لو: به جز ۲ موقعیت هیچ فرصتی به اسکاتلند ندادیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پیروزی گفت: در بازی که اسکاتلند هیچ‌ نشانه‌ایی برای ارایه فوتبالی خوب نداشت، به جز ۲ گل هیچ فرصتی به حریف ندادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از گروه دی مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا (یورو 2016) آلمان، قهرمان جهان در گلاسکو به میدان رفت و 3 بر 2 اسکاتلند را شکست داد.

یواخیم لو بعد از بازی اظهار داشت:در بازی که اسکاتلند هیچ تلاشی برای ارائه فوتبالی خوب نکرد، پیروزی در گلاسکو برای ما ارزشمند است. واقعا از این جهت بازی سختی بود.

در این بازی توماس مولر 19 و 34 و ایلکای گون دوگان 54 برای آلمان‌ها گلزنی کردند. ماتس هوملس، مدافع ژرمن‌ها دقیقه 28 به اشتباه دروازه‌ خودی را باز کرد و برای اسکاتلند گل زد. دیگر گل تیم بریتانیایی را مک‌آرتور در دقیقه 43 زد.

وی ادامه داد:حریف تمام اساس کار خود را روی ضربات ایستگاهی گذاشت که از این طریق 2 گل دریافت کردیم. به غیر از این دو اشتباه هیچ فرصتی به حریف ندادیم.

یوگی افزود: حریف تلاش کرد تمام فضاها را بگیرد. ما نیز مجبور شدیم با ترکیبی از دینامیک و حوصله برنده شویم.

مربی که تیم کشورش را سال گذشته به مقام قهرمانی رساند، در مورد گلزنی توماس مولر در این بازی نیز عنوان کرد:توماس در مسیر بسیار خوبی است. او دقیقا همانجایی که مهاجمی خوب باید باشد، اکنون ایستاده است. او قدر فرصت‌های گلزنی  را به خوبی می‌شناسد.

با این نتیجه شاگردان یواخیم لو 19 امتیازی شده و به صدرنشینی ادامه دادند.