خورخه مندس دیگر مدیر برنامه های هیچ بازیکن رئالی نیست

خورخه مندس دیگر مدیر برنامه های هیچ بازیکن رئالی نیست

سایت رسمی فوتبالی - خروج فابیو کوئنترائو از رئال، پایانی است بر یک عصر در رئال مادرید.

به گزارش فوتبالی، بعد از یازده سال، ترکیب اصلی رئال بار دیگر هیچ بازیکنی به نمایندگی ایجنت معروف، خورخه مندس نخواهد داشت.

روزهایی که پنج بازیکن تحت نظر وی (پپه، کریستیانو رونالدو، کوئنترائو، خامس رودریگز و ریکاردو کاروالیو) در ترکیب لوس بلانکوس بودند، دیگر گذشته است.

در این دوران، او بدون اینکه ایجنت مستقیم باشد، در عقد قرارداد بازیکنانی مثل آنخل دی ماریا نیز مشارکت داشته است.

رابطه باشگاه رئال مادرید با این نماینده پرتغالی در تابستان 2007، که باشگاه در دوران ریاست رامون کالدرون مبلغ 30 میلیون یورو برای خریدن پپه پرداخت کرد، آغاز شد.

بعد از آمدن وی، خرید بازیکنان مندس ادامه دار شد زیرا او همواره بازیکنان خوبی تحت نظرش داشت. در واقع، مندس هنوز هم با توجه به انتقال خامس رودریگز به بایرن مونیخ، با رئال مادرید در رابطه است.

رابطه بین سردمداران در استادیوم سانتیاگو برنابئو و مندز خوب است، و مشکلات واضح باشگاه با رونالدو ارتباطی به ایجنت این بازیکن نداشته است.

در واقع، مندس با فلورنتینو پرز ریاست باشگاه رئال، در روز قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در موناکو دیدار کرد و همه چیز بین این دو خوب و مساعد به نظر می رسد.

مذاکرات ابتدایی مندس با باشگاه در سال 2000 آغاز شد، زمانی که او سعی کرد دکو و کاروالیو را به پایتخت اسپانیا بیاورد، و البته موفق نشد.

اما در رئال، واضح است که اگر مندس بازیکن خوبی داشته باشد که برای باشگاه مناسب است، آنها با خوشحالی با او کار خواهند کرد.