پیش بازی بارسلونا - اوئسکا

پیش بازی بارسلونا - اوئسکا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان والورده که در دو بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده اند، برای کسب سومین پیروزی، امروز میزبان اوئسکا هستند که نسبتا نتایج خوبی کسب کرده و شرایط خوبی دارد. با توجه به پیروزی رئال در دیدار شب گذشته مقابل لگانس، فشار زیادی بر روی بارسلونا قرار گرفته که در دیدار امشب حتما 3 امتیاز را کسب کند تا در ابتدای لیگ از رقیب خود عقب نیفتد.

با توجه به پیروزی دشوار آنها در دیدار مقابل رئال وایادولید، نگرانی ها از اینکه احتمال امتیاز از دست دادن برای آنها وجود دارد به وجود آمده است. بارسا که قهرمان فصل گذشته است، می‌داند که رئال در این فصل خود را آماده کسب قهرمانی در لالیگا کرده و از همین رو، تا پایان رقیب سرسختی برای آنها خواهد بود.

اوئسکا در دو بازی خود در لالیگا، یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و در حال حاضر یک پله پایین تر از بارسا در رده چهارم قرار گرفته است. دو تیم تا به حال 2 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که بارسا در هر دو بازی به پیروزی دست پیدا کرده است و انتظار می‌رود در بازی امروز نیز مشکلی برای کسب پیروزی برایش وجودنداشته باشد. سرخی سمپر، دنیس سوارز و یاسپر سیله سن، غایبان احتمالی آبی اناری ها هستند و باید دید که چه دیداری در انتظار آنها خواهد بود.

ترکیب احتمالی: