آسپیلیکوئتا: کپا تمام ویژگی های یک دروازه بان عالی را دارد

آسپیلیکوئتا: کپا تمام ویژگی های یک دروازه بان عالی را دارد

سایت رسمی فوتبالی - سزار آسپیلیکوئتا از خرید کپا آریزابالاگا با مبلغ 71 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید خوشحال است و باور دارد که هم تیمی جدیدش می تواند یکی از بهترین دروازه بانان جهان باشد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 23 ساله توانسته به خوبی توجه مائوریزیو ساری را جلب کند و پس از پیوستن به چلسی در هر چهار بازی ابتدایی فصل به صورت ثابت به میدان رفته تا جای تیبو کورتوا را پر کند. 

بازی آخر او در برابر بورنموث دومین کلین شیت او در پیراهن چلسی بود و آسپیلیکوئتا به هموطن خود کمک می کند که هرچه سریع تر با فضای استمفوردبریج سازگار شود. این مدافع تحت تاثیر ویژگی های کپا قرار گرفته و مدعی است که او می تواند به یکی از بهترین دروازه بان های جهان تبدیل شود. 

آسپیلیکوئتا به برنامه مخصوص روز بازی های چلسی گفت: " او دروازه بان جوانی است و من او را از تیم ملی به خوبی می شناسم. او بسیار با استعداد است و شخصیت بی نظیری دارد و فکر می کنم که بسیار پیشرفت می کند. او به پیشرفت خود ادامه می دهد و راهی طولانی در پیش دارد. من از پیوستن او به چلسی بسیار خوشحال شدم چرا که می تواند کمک بسیاری به باشگاه کند. بازی با پای او خوب است و می تواند خط دفاع را مدیریت و کنترل کند. او همچنین بسیار فرز و چابک است. بنابراین فکر می کنم که تمام ویژگی های یک دروازه بان درجه اول را دارد. "

ساری به زودی درباره کاپیتان تیمش تصمیم گیری می کند و گری کیهیل فعلا در ترکیب ثابت تیم حضور ندارد. آسپیلیکوئتا بازوبند کاپیتانی را در مدت غیبت کیهیل بر دست داشته است.

در غیاب کیهیل، آسپیلیکوئتا بازوبند کاپیتانی را بر دست دارد

این بازیکن تایید کرد که کاپیتانی چلسی باعث افتخار اوست خصوصا که به تازگی با چلسی به 200 بازی در لیگ برتر رسیده است.

آسپیلیکوئتا اضافه کرد: " از بستن بازوبند کاپیتانی چلسی و هدایت تیم در زمین احساس غرور می کنم. همیشه سعی کردم به باشگاه و هم تیمی هایم کمک کنم. اما وقتی پیروز زمین هستیم خوشحال تر می شوم. درست است که به داشتن بازوبند کاپیتانی افتخار می کنم اما همیشه سعی می کنم تا حد ممکن کارم را به درستی انجام دهم. "