ماتوییدی: حالا فهمیدم چرا رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

ماتوییدی: حالا فهمیدم چرا رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

سایت رسمی فوتبالی - بلیس ماتوییدی مدعی شد که تازه درک کرده چرا کریستیانو رونالدو پنج بار برنده توپ طلا شده و از هم تیمی جدید خود به عنوان غول تمرینات یاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس تابستان امسال موفق شد رونالدو را به خدمت بگیرد تا سلطه خود بر لیگ ایتالیا را تداوم بخشیده و شانس تیم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد. 

این بازیکن 33 ساله تا به حال پس از گذشت سه بازی برابر تیم هایی چون کیه وو، لاتزیو و پارما موفق به گلزنی برای تیم جدید خود نشده است. 

اما انتظار می رود که ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید پس از 44 گلی که در فصل گذشته به ثمر رساند، روند گلزنی مجدد خود را به زودی آغاز کند.

ماتوییدی اعلام کرده که تحت تاثیر برنده پنج توپ طلا قرار گرفته و از هم تیمی بودن با او لذت می برد.

هافبک فرانسوی در این باره گفت: " او بهترین بازیکن دنیاست و بازی کنار او بسیار جالب است. او غول تمرینات است. اولین نفر به تمرین می آید و آخرین نفر زمین تمرین را ترک می کند. من هرگز چنین چیزی ندیده بودم و حالا بهتر فهمیدم که چرا او پنج بار برنده توپ طلا شده است. "

با وجود عدم موفقیت رونالدو در گلزنی، یوونتوس آمار موفقی در سه بازی ابتدایی خود در سری آ داشته اند و در مسابقه بعدی به مصاف ساسولو می روند. 

اولین بازی آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز در تاریخ 28 شهریور ماه در برابر والنسیا خواهد بود.