انتظار پوچتینو از تاتنهام پس از شکست برابر واتفورد

انتظار پوچتینو از تاتنهام پس از شکست برابر واتفورد

سایت رسمی فوتبالی - پس از اینکه تاتنهام نتوانست برتری خود را در مقابل واتفورد حفظ کند، مربی این تیم مائورینسیو پوچتینو گفته است که انتظار بیشتری از تاتنهام دارد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در این بازی ابتدا با گل به خودی عبدلله دوکوره از حریف خود پیش افتاد، اما ضربه سر تروی دینی و گل در یکارت نوار پیروزی های تاتنهام را در این فصل پاره کرد 

اما پوچتینو از بازی تیمش در نیمه اول انتقاد کرد و از اینکه آنها نتوانسته بودند برتری خود را در نیمه دوم حفظ کنند، و اینکه اگر آنها می خواهند مدعی قهرمانی باشند، باید آن را نشان دهند

او به اسکای اسپرت گفت : "من فکر می کنم اگر شما می خواهید پیروز یک بازی شوید و اینکه نشان دهید شما مدعی قهرمانی هستید، نمی توانید بگویید که ما طوری بازی می‌کنیم که ۴۵ دقیقه اول 0 -0 باشد و سپس در ۴۵ دقیقه بعدی پیروز بازی شویم. ما باید بهتر از این باشیم ما باید نشان دهیم که بیشتر از این می خواهیم، چون ما دارای کیفیت هستیم. ما یک بار در بازی پیش افتادیم و سپس بر روی دو موقعیت، دو گل دریافت کردیم، اگر میخواهید یک مدعی باشید و می خواهی در بالای جدول باشید شما نمی توانید این نوع گل ها را دریافت کنید . بهتر است که این را اینگونه بیان کنم ما در نیمه اول خیلی آرام بودیم ما بازی را در دست داشتیم اما به اندازه کافی میل به حمله نداشتیم، و اشتباهات زیادی هم داشتیم .شما نیاز دارید تا قدرت تان را نشان دهید و در دفاع قوی تر باشید شما باید نشان دهید که می‌خواهید برنده باشید. "

پوچتینو از عملکرد بازیکنانش بسیار ناراضی بود

تاتنهام موفق شده بود تا سه بازی آغاز لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد، و حتی با وجود اینکه آنها در بهترین شرایط شان در بازی هفته قبل مقابل منچستر یونایتد نبودند، اما توانستند با حساب 3 - 0 این تیم را شکست دادند.

پوچتینو گفته است که شکاف عمیقی بین درک ما از عملکرد تیم  و واقعیت وجود دارد .او همچنین اعتراف کرده است که بعضی وقتها نتوانسته بازیکنانش را به خوبی توجیه کند.

وی افزود: " ما در طول سه بازی قبل خیلی در این باره صحبت کرده ایم، من به شما و به همه گفتم که از این بابت خوشحال نیستم، وقتیکه شما می بازید، باید یاد بگیرید و بهتر شوید اما ناراحتی من از این است که شما برنده شوید در حالی که استحقاق برد را نداشته باشید چرا که شما در این صورت یاد نمی گیرید، و این بسیار ناامید کننده است. در طول هفته من سعی کردم به بازیکنانم توضیح دهم که ما خیلی خوب نیستیم، درک ما، با واقعیت خیلی با هم متفاوت بود."

پوچتینو در مصاحبه بعد از بازی گفته بود که یک شکست می‌تواند ما را بیدار کند .

او ادامه داد: "بسیار دردناک است. بسیار دردناک است که امروز دو گل مانند این دو گل را دریافت کنید. و بسیار دردناک است که نیمه اول درست مانند یک بازی دوستانه بودیم. فکر می‌کنم این نتیجه می تواند بازیکنان را از خواب بیدار کند، تا بتوانند بیشتر واقعیت را ببینند. امروز مفید است که این دو را با هم مقایسه کنیم اگر میخواهید یک مدعی باشید امروز میبایست برنده میشیدم، و به آسانی هم برنده میشدیم. فکر می‌کنم خوب بود که امروز این بها را پرداختیم، تا بتوانیم درد را احساس کنیم. و من مطمئنم که این، در آینده به ما کمک خواهم خواهد کرد تا بهتر شویم البته من بسیار احساس ناامیدی می کنم و فکر می کنم شما پیغام من را به خوبی شنیدید."