علاقه هازارد به سبک ساری

علاقه هازارد به سبک ساری

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد تائید کرده که از حضور در چلسی تحت هدایت مائوریزیو ساری راضی است و شرایط کاملا با زمان آنتونیو کونته متفاوت است. 

به گزارش فوتبالی، بسیاری کونته را متهم کرده بودند که در اواخر دوران حضور خود در چلسی بسیار منفی بود اما چلسی و هازارد با حضور ساری دوران تازه ای را پس از کسب چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر تجربه می کنند. 

مهاجم چلسی که در تابستان گذشته به حضور در رئال مادرید بسیار نزدیک بود به شبکه تلویزیونی چلسی گفت: " من دوست دارم توپ را در اختیار داشته باشم. و این تنها به نیمه زمین خودی برنمی گردد. بلکه در زمین حریف نیز همین طور است. من این سبک بازی را دوست دارم. شرایط کاملا با زمان آنتونیو کونته یا خوزه مورینیو متفاوت است. ما مالکیت بیشتری بر توپ داریم و این برای من بد نیست. فکر می کنم تفاوت بزرگ تیم دو بازیکن جدیدی هستند که اضافه شدند، کواچیچ و جورجینیو، آنها کاملا متفاوت هستند. البته که می خواهند توپ را در اختیار داشته باشند. ما تنها تلاش می کنیم مالکیت توپ را بیش از پیش از آن خود کنیم و وقتی نیاز به گلزنی داشته باشیم تنها باید این کار را انجام دهیم. اما وقتی توپ را بیشتر در اختیار داریم خطر بیشتری نیز می توانیم ایجاد کنیم. "