لوکاکو: ذهنیت برنده منچستریونایتد باید تقویت شود

لوکاکو: ذهنیت برنده منچستریونایتد باید تقویت شود

سایت رسمی فوتبالی - روملو لوکاکو پس از پیروزی 2 - 0 برابر برنلی در روز یکشنبه مدعی شد که منچستریونایتد باید ذهنیت برنده خود را تقویت کند. 

به گزارش فوتبالی، لوکاکو هر دو گل تیم خود را به ثمر رساند تا باور آنها را پس از شکست 3 - 0 برابر تاتنهام در اولدترافورد برگرداند. 

لوکاکا به سایت رسمی باشگاه گفت: " ما ذهنیت برنده داریم اما باید کمی تقویت شود و بیشتر خودش را نشان دهد. این چیزی است که سرمربی می خواهد و چیزی است که به آن نیاز داریم. "

لوکاکو باورد دارد که پس شکست برابر تاتنهام که پس از باخت شوکه کننده برابر برایتون اتفاق افتاد، باعث شد تا یونایتد در هفته های اخیر تلاش زیادی انجام دهد و پیروزی روز یکشنبه شاهدی بر این ادعاست. 

او اظهار داشت: " ما باشد در نیمه اول بیشتر گل می زدیم و در نیمه دوم نیز شرایط همین طور بود اما ما بهتر از آنچه در فصل پیش بودیم، بازی می کنیم و سبک بازی ما پیشرفت زیادی داشته است. "

یونایتد از چهار بازی ابتدایی خود 6 امتیاز به دست آورده و در جدول رده بندی در رده دهم قرار دارد. آنها پس از اتمام تعطیلات بازی های ملی در تاریخ 24 شهریور به مصاف واتفورد رده سومی می روند. 

لوکاکو اضافه کرد: " حالا مردم تیم چهره متفاوتی از ما می بینند. تمام برنامه ها و ابعادی که در چند هفته گذشته روی آنها کار کردیم، مشخص می شوند. پاس های سریع، دوندگی های بدون توپ و حرکات و موقعیت های زیادی که مدت ها برای آن تمرین کردیم. "