رونالدوی برزیلی 51% سهام وایادولید را خرید

رونالدوی برزیلی 51% سهام وایادولید را خرید

سایت رسمی فوتبالی - رونالدو، مهاجم سابق رئال مادرید و تیم ملی برزیل، با خرید 51% سهام رئال وایادولید به اصلی ترین سهامدار این باشگاه لالیگایی تبدیل شد. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو با پرداخت 30 میلیون یورو سهام این باشگاه را خریداری کرد و روز دوشتبه در کنار سهامدار اصلی فعلی و مدیرعامل این تیم، کارلوس سوار، و شهردار، اوسکار پوئنته، در سیتی هال حضور پیدا کرد. 

سوارز پیش از این 58% سهام باشگاه را در اختیار داشت اما معتقد است که حالا زمان آن رسیده بود که رونالدو سهامدار اصلی باشگاه شود. 

رئال وایادولید در حال حاضر در رده شانزدهم جدول لالیگا قرار دارد و گفته می شود که بدهی به مبلغ 25 میلیون یورو نیز دارد. 

به گزارش سایت ای اس پی ان، سوارز درباره این اتفاق گفت: " حضور رونالدو باعث پیشرفت وایادولید می شود و به باشگاه اجازه می دهد تا از کیفیت بیشتری برخوردار شود. من حضور او در خانه اش را خوشامد می گویم. "

روتالدو در این باره اظهار داشت:  " من تجربیات زیادی در طول دوران ورزش حرفه ای خود داشتم که من را برای این اتفاق آماده کرده است. فوتبال همیشه عشق من است. "

رونالدوی 41 ساله علایق بسیاری در بیرون از حوزه فوتبال نیز دارد. او در سال 2011 وقتی از فوتبال بازنشسته شد در یک فیلم برزیلی ایفای نقش کرد. 

او در سال 2014 سهام کوچکی از باشگاه فورت لاودرادال استرایکرز در لیگ تازه تاسیس فوتبال آمریکایی شمال آمریکا را خرید. 

او همچنین در سال 2015 هشت شعبه جدید از آکادمی رونالدو را افتتاح کرد و انتظار می رود تعداد شعبات این آکادمی تا سال 2020 به 100 شعبه در سرتاسر جهان برسد. 

رونالدو در زمان بازی خود به عنوان بهترین مهاجم تاریخ شناخته می شد.