دانمارک با تیم فوتسال به مصاف گرت بیل می‌رود!

دانمارک با تیم فوتسال به مصاف گرت بیل می‌رود!

سایت رسمی فوتبالی - بازیکنان تیم ملی دانمارک در اعتراض به عدم توافق بر سر مسائل مالی با فدراسیون فوتبال دانمارک اعلام کرده اند که در دو بازی آینده این تیم مقابل اسلواکی و ولز شرکت نمی کنند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان دانمارک به رهبری اریکسن هافبک تاتنهام در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال دانمارک هستند تا در مورد درآمد تبلیغاتی خود از بازیهای ملی به توافق برسند. با توجه  به این که هنوز توافق حاصل نشده است بازیکنان دانمارک اعلام کرده اند که برای بازی دوستانه فردا مقابل اسلواکی و همچنین بازی یکشنبه لیگ اروپا مقابل ولز با کاپیتانی گرت بیل به میدان نخواهند رفت.

فدراسیون فوتبال دانمارک به شدت نگران است. آنها به صورت اورژانسی با باشگاه های لیگ دسته یک و دوی دانمارک تماس گرفتند تا بازیکنان این لیگ را در لیست قرار بدهند اما توافقی حاصل نشد. چرا که بر اساس قانون اگر به موقع به باشگاه ها نامه زده نشود و با آنها هماهنگی صورت نگرفته باشد، آنها هیچ الزامی برای این که بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار بدهند نخواهند داشت. 

فدراسیون فوتبال دانمارک پس از بررسی های بسیار به این نتیجه رسیده که از تیم ملی فوتسال برای این دو بازی استفاده کند. فدراسیون فوتبال دانمارک در نظر دارد که برخی از بهترین بازیکنان فوتسال را برای پر کردن لیست به اردو دعوت کند. کریستوفر هاگ، جیم بروتمن هوگارد، کوین یورگنسن، لوئیز فایس برخی از مدعوین می توانند باشند.