سبایوس: اگر زیدان در رئال می ماند، من می رفتم

سبایوس: اگر زیدان در رئال می ماند، من می رفتم

سایت رسمی ورزشی- دانی سبایوس بازیکن جوان رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرده که در صورتی که زین الدین زیدان، دراین فصل هم به حضورش برروی نیمکت مربیگری باشگاه مادریدی ادامه می داد، او این تیم را ترک می کرده.

سبایوس که درجولای سال 2017 با قراردادی 18 میلیون یورویی از رئال بتیس به رئال مادرید منتقل شد در فصل اول حضورش در سانتیاگو برنابئو به ندرت مورد استفاده قرار گرفت وتنها در 4بازی لالیگا برای تیم مادریدی به میدان رفت.

این درحالی است که او حالا زیرنظر جولن لوپتگی اوضاع بهتری دارد ودر3 بازی تیمش درفصل جدید به میدان رفته وهفته گذشته برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا دعوت شد.

سبایوس22 ساله درصحبتهایی گفته که تنها سه روز بعد از زدن هردوگل رئال در برد 1-2 مقابل آلاوس، زیدان دربازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل  بوروسیا دورتموند تنها دقایقی به او بازی داد وهمین او را به شدت ناامید کرد. سبایوس به خبرنگار رادیو مارکا گفت:« درمورداینکه چرا من  فرصت بازی کردن درتیم را نیافتم، زیدان باید صحبت کند. من تلاش می کردم وسعی می کردم تا کار تصمیم گیری را برایش سخت کنم ولی زمانی می رسد که حس می کنی غیرممکن است.  دربازی با آلاوس دوگل زدم ودربازی بعد، فقط یک دقیقه مقابل دورتموند به میدان فرستاده شدم. وقتی چندین هفته حس کنی که مهم نیستی، کار سخت تر می شود.»

او ادامه داد:«در ماه ژآنویه یک مربی خصوصی استخدام کردم. چون من چهارشنبه ویکشنبه بازی نمی کردم و آن آمادگی لازم را از دست داده بودم و می خواستم برای پیش فصل آماده باشم. اگر زیدان در رئال می ماند، من قطعا تیم را ترک می کردم ولی با آمدن لوپتگی همه چیز تغییر کرد. پارسال سال خوبی برای من نبود ولی زیدان باعث بلوغ من شد. او همیشه شفاف با من صحبت می کرد. از وقتی کوچک بودم او را دنبال می کردم و زیدان همیشه هرجا که بازی می کرد یک ستاره بود. پس شاید نمی دانست که حس یک بازیکن نسبت به نیمکت نشینی چیست. این تجربه درآینده هم به کمک من خواهد آمد. پس من اشتباهات او دراینجا را تکرار نخواهم کرد.»