حمله وکیل بالوتلی به ساکی: تو رقت‌انگیز هستی!

حمله وکیل بالوتلی به ساکی: تو رقت‌انگیز هستی!

سایت رسمی فوتبالی -  آریگو ساکی مربی باتجربه فوتبال ایتالیا اخیرا از بالوتلی انتقاد کرده بود و مینو رایولا ایجنت ایتالیایی پاسخی جدی به وی داد.

به گزارش فوتبالی، بالوتلی در تساوی ایتالیا مقابل لهستان در لیگ ملت های اروپا نمایش ضعیفی از خود ارائه داده بود و ساکی از او انتقاد کرد. ماریو بالوتلی ایجنت بالوتلی در جواب مربی ایتالیایی گفت:"چرا به حرف کسی گوش می دهید که اعتبارش را از میلانی بدست آورده که حتی بدون مربی هم می توانست قهرمان شود؟"

ساکی در مصاحبه با رادیو دیجی گفته بود که بالوتلی نماد بازیکنانی است که هوش کافی را برای فوتبال ندارند. مهاجم نیس در جواب وی در اینستاگرام نوشته بود:" یک روز خوب را با فکر کردن به دیروز بد فراموش نکنید. به پیش. من قوی هستم، شما چطور؟"

آریگو ساکی

ساکی اواخر دهه هشتاد هدایت تیم میلان را به عهده داشت و با این تیم یک اسکودتو، دو قهرمانی جام باشگاه های اروپا، دو سوپرجام اروپا، دو جام بین قاره ای و یک سوپرجام ایتالیا به دست آورد. رایولا خطاب به وی گفت:"هوش نه تنها در فوتبال بلکه در زندگی نیز بسیار ضروری است. ساکی با حرفهایش نشان داد که نه هوش دارد نه کلاس کاری. درک نمی کنم که چرا به حرف کسی گوش می دهید که در باد موفقیت های گذشته اش خوابیده و اعتبارش را از میلانی بدست آورده که بدون مربی هم قهرمان می شد. ساکی فقط باید از برلوسکونی، مدیر اسبق میلان تشکر کند و به فینال جام جهانی فکر کند که با ایتالیا در آن شکست خورد. او بعد از میلان در هیچ کجا موفق نشد و به همین خاطر حق درس آموختن به دیگران را ندارد. حرفهایی که در مورد ماریو زد نشان می دهد که چیزی که مدتهاست در مورد ساکی می گویند صحت دارد، این که او تمام شده است. در حال حاضر او رقت انگیز است!"