رشد 50 درصدی ارزش نام تجاری اینترمیلان

رشد 50 درصدی ارزش نام تجاری اینترمیلان

سایت رسمی فوتبالی - ارزش نام تجاری اینترمیلان در یک سال گذشته دو برابر شده و نسبت به زمان حضور اریک توهیر  در این تیم نیز به سه برابر رسیده است. 

به گزارش فوتبالی، بر اساس خبر منتشر شده در گازتا دلو اسپرت اینتری ها حالا با ارزش نام تجاری خود که حدود 389 میلیون یورو است در رده سیزدهم اروپا قرار گرفته اند. این میزان دو برابر بیشتر از ارزش ثبت شده در سال 2017 است و بیش از سه برابر از سال 2016 و پیش از فروش 70 درصد سهام توهیرا به گروه سانینگ به حساب می آید. سال گذشته اینتر در اروپا در رده بیست و هشتم قرار داشت اما حالا آنها با 15 پله صعود در اروپا سیزدهم هستند و اختلاف چندانی با یوونتوس، رقیب خود در سری آ، که در رده یازدهم قرار دارد، ندارند. هرچند آمار نشان می دهد که باشگاه های سری آ هنوز فاصله بسیار زیادی از نظر ارزش نام تجاری خود با تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس دارند. ارزش نام تجاری تاتنهام که در رده دهم تیم های اروپایی قرار دارد حدود 626 میلیون یورو است که دو برابر کل ارزش اینترمیلان است.