تذکر ساوت گیت به راشفورد برای ترک منچستریونایتد

تذکر ساوت گیت به راشفورد برای ترک منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - گرت ساوت گیت به ستاره جوان منچستریونایتد، مارکوس راشفورد، گفته که باید برای پیشرفت فوتبال خود دقایق بیشتری را در زمین بازی حضور داشته باشد و این شاید به معنای تذکر به این بازیکن برای ترک یونایتد تلقی شود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 20 ساله یکی از بازیکنان مورد بحث رسانه ها در شب شکست 2 - 1 برابر اسپانیا بود. او تک گل سه شیرها را به ثمر رساند اما موقعیت های بسیاری را از دست داد و نتوانست بازی را برای تیم گرت ساوت گیت به تساوی بکشد. راشفورد تنها در یکی از 4 بازی انگلیس در لیگ ملت های اروپا به صورت ثابت به میدان رفته و در پیروزی 2 - 0 برابر برنلی نیز خیلی زود از زمین بیرون کشیده شد. به این نکته نیز باید توجه داشت که در تیم مورینیو این روملو لوکاکو است که نقش مرکزی را بر عهده دارد و راشفورد در صورت حضور در زمین باید در کناره ها بازی کند. راشفورد معمولا در این پست برای باشگاه و تیم ملی به میدان می رفت اما حالا شرایط تغییر کرده و ساوت گیت به او هشدار داده که برای پیشرفت خود باید زمان بازی بیشتری در اختیار داشته باشد. 

ساوت گیت معتقد است راشفورد برای پیشرفت باید دقایق بازی بیشتری در اختیار داشته باشد

سرمربی انگلیس از این بازیکن حمایت کرد و گفت که معتقد است در طولانی مدت به بازیکنی قابل اعتماد برای انگلیس تبدیل می شود. ساوت گیت به خبرنگاران گفت: " تنها راه پیشرفت او بازی کردن است. او می داند که همه ما از ته قلب به او باور داریم. فکر می کنم ما سن او و دستاوردهایی که در این مدت کوتاه کسب کرده را نیز به خاطر داشته باشیم. او استعداد بی نظیری دارد. ما فکر می کنیم او همه ویژگی ها برای ادامه این راه و تبدیل شدن به یک بازیکن سطح اول را در اختیار دارد و من مطمئنم او این کار را انجام می دهد. ترجیح می دهم روی این موضوع تمرکز کنم که او گل خود را به ثمر رساند. او در جای مناسبی برای تلاش و زدن ضربه آخر قرار گرفته بود. هرچقدر که در این موقعیت ها تجربه و اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورد، راحت تر کار را تمام می کند. او بازیکنی است که در این زمان ما می خواهیم روی او سرمایه گذاری کنیم. به همین دلیل با گومز و راشفورد و شاو کار را آغاز کردیم. او یک گل زد و بیشتر در محوطه جریمه حضور داشت. گل های قبلی او گاهی از بیرون محوطه جریمه به ثمر می رسیدند. ما می دانیم که می شود شرایط را تغییر داد و به او این شجاعت را دادیم تا در زمین پیش رود. "

می توان از صحبت های ساوت گیت این برداشت را کرد که در عوض پیشنهاد به راشفورد برای ترک منچستریونایتد، تلاش می کند فشار انتقادها از این بازیکن را کاهش داده و یادآوری کند که او در ابتدای دوران حرفه ای بازی خود است. اما شماره 9 سابق تیم ملی انگلیس، آلن شیرر، باور دارد که اگر راشفورد می خواهد در نقش مورد علاقه خود در خط حمله بازی کرده و پیشرفت کند باید از یونایتد جدا شود. 

آلن شیرر معتقد است که راشفورد باید از یونایتد جدا شود

بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر اظهار داشت: " تا زمانی که روملو لوکاکو آماده باشد، راشفورد جایی در ترکیب اصلی به عنوان مهاجم نوک اولدترافورد نخواهد داشت. تا زمانی که خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد است دو مهاجم به زمین نخواهند رفت. حتی اگر لوکاکو بازی نکند نیز گزینه دوم حضور الکسیس سانچز در نوک خط حمله است. راشفورد مدت های طولانی در پست غیر تخصصی به میدان رفته و طول می کشد تا دوباره بتواند خود را با شرایط این پست تطبیق دهد. منچستریونایتد باشگاه بسیار خوبی است اما اگر او می خواهد به خواسته بلند پروازانه خود که تبدیل شدن به بهترین گلزن است برسد، در این باشگاه موفق نخواهد بود. او باید با اطمینان به این که در باشگاه بعدی در ترکیب ثابت به میدان می رود، به تیم دیگری برود. در این صورت من باور دارم که او می تواند یک گلزن تمام عیار شود. "