نساجی، فرصت طلایی برای گمنام‌های پرسپولیس

نساجی، فرصت طلایی برای گمنام‌های پرسپولیس

وبسایت رسمی فوتبالی- حمید طاهرخانی، احسان علوان زاده و آدام همتی سه بازیکنی هستند که به واسطه این غیبت می‌توانند شانس خود را برای حضور در ترکیب افزایش دهند.

به گزارش بازی با نساجی، بهترین زمان برای قدرت‌نمایی پرسپولیس با چهره‌ای جوان‌تر است. فقر بازیکن ناشی از محرومیت در کنار حضور بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند و بشار رسن در اردوهای تیم ملی در واقع چاره‌ای برای برانکو نمی‌گذارد جز اینکه پرسپولیس جوان‌تری را مقابل نساجی، صف‌آرایی کند.

بشار رسن عضو ثابت تیم ملی عراق، به دلیل مصاف این تیم با کویت در فاصله 48 ساعت تا بازی با نساجی مازندران قادر به همراهی سرخپوشان نیست. بیرانوند هم احتمالاً در دیدار مقابل ازبکستان بازی می‌کند و با این حساب در فاصله 24 ساعت به مسابقه باشگاهی پرسپولیس، غایب سرخپوشان خواهد بود.

برانکو جای خالی علیرضا بیرانوند را با بوژیدار پر می‌کند و این اعتماد نسبت به این دروازه‌بان را از همان ابتدای فصل به دست آورده است. با این حال سرمربی پرسپولیس برای جایگزینی بشار رسن و تغییراتی که به واسطه جای خالی او در ترکیب به وجود می‌‌آید، شاید به سراغ جوان‌ترها برود.  

پرسپولیس

حمید طاهرخانی، احسان علوان زاده و آدام همتی سه بازیکنی هستند که به واسطه این غیبت می‌توانند شانس خود را برای حضور در ترکیب افزایش دهند. هرچند که عده‌ای نزدیک ترین گزینه برای جانشینی رسن را سیامک نعمتی می‌دانند که با حضور در یک خط عقب تر می‌تواند در خط میانی حضور یابد. تغییری که ممکن است به حضور گادوین منشا در خط حمله پرسپولیس در کنار علی علیپور بیانجامد و اولین فرصت برای بازی فیکس خود را پیدا کند.

علاوه بر این، پرسپولیس برای تعویض‌های خود هم می‌تواند روی کمک جوان‌ترهای گمنام حساب کند. سیدحسین میرحسینی، احسان حسینی، شاهین عباسیان نیز دیگر بازیکنان جوان و گمنام پرسپولیس هستند که می‌توانند مقابل نساجی یکی از دو تعویض غیرقابل پیش‌بینی برانکو باشند.

البته که همه این‌ها عملکرد آن‌ها در مدت زمان باقی‌مانده تا بازی با نساجی بستگی دارد و اینکه بتوانند از فرصت خوبی که در اختیارشان قرار گرفته استفاده کنند.